Main Article Content
Article Details
Adams C.: Resolution dependent layout: Varying layout according to browser width. The Man in Blue, 2004, https://goo.gl/rPBUeW (dostęp: 11.10.2017).
Balińska A.: Aktywność turystyczna mieszkańców wsi w kontekście przemian społeczno-gospodarczych - rzeczywisty i potencjalny popyt turystyczny mieszkańców wsi, Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014,101(2).
Chabior B.: Rynek marketingu mobilnego, Raport lnteraktywnie.com: Marketing Mobilny, 2016, https://goo.gl/slouo7 (dostęp: 05.09.2017).
Djamasbi S., Siegel M., Tullis T: Generation Y, web design, and eye tracking, International Journal of Human-Computer Studies 2010, 68(5). (Crossref)
Garnik I., Basińska B.: Pomiar wiarygodności internetowych serwisów handlowych, Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie 2011, 56.
Granos D.: 5 obowiązujących trendów w projektowaniu stron, Raporty interaktywnie.com - Projektowanie stron WWW 2016, https://goo.gl/Y6dk4C (dostęp: 05.09.2017).
Jaska E.: Wpływ reklamy na postawy konsumentów jako element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Handel Wewnętrzny 2015,1(354).
Kosmaczewska J.: Witryna internetowa jako narzędzie kreowania konkurencyjności w agroturystyce, Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 2010, 9(4).
Król K.: Domena internetowa w promocji gospodarstw agroturystycznych, Turyzm 2017, 27. (Crossref)
Król K.: Konwersja celu w internetowej sprzedaży produktów turystyki wiejskiej, Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych - Problems of Small Agricultural Holdings 2017, 2. (Crossref)
Król K., Bedla D.: Ocena wykorzystania technologii responsywności w projektach witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych, Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych - Problems of Small Agricultural Holdings 2015, 3. (Crossref)
Król K., Halva J.: Measuring efficiency of websites of agrotouristic farms from Poland and Slovakia [Pomiar efektywności witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych z Polski i Słowacji], Economic and Regional Studies 2017,10(2). (Crossref)
Król K., Wojewodzie T.: Strona internetowa źródłem przewagi konkurencyjnej gospodarstwa agroturystycznego, Wieś i Doradztwo 2006, 1-2(45-46).
Król K., Zdonek D., Gorzelany J.: Wartość informacyjna domeny internetowej, Marketing i Rynek 2017, 3.
Krzepicka A.: Opakowania w oczach polskiego konsumenta, Raport Opakuj to! - Rola Designu w Projektowaniu Opakowań, TB Print 2013.
Krzyżanowska K.: Tendencje zmian w działaniach informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej i ich skuteczność, Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej 2014,107. (Crossref)
Krzyżanowska K.: Skuteczność działań informacyjno-promocyjnych w turystyce wiejskiej, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014, 3(27).
Krzyżanowska K., Wojtkowski R.: Rola Internetu w promocji usług agroturystycznych, Economic and Regional Studies 2012, 5(1).
Marcotte E.: Responsive web design. A List Apart 2010, https://goo.gl/4UPWlj (dostęp: 11.10.2017).
Piasecki M.: Czy projektowanie witryny to działalność artystyczna?, [w:] C. Danilowicz (red.), Multimedialne i sieciowe systemy informacyjne, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2002.
Pisarek M., Bienia B., Brągiel E., Dykiel M.: Wykorzystanie Internetu w promocji wiejskiej bazy noclegowej w woj. podkarpackim, [w:] K. Krzyżanowska (red.), Komunikowanie i doradztwo w turystyce wiejskiej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2013.
Rynkiewicz M.: 14 trendów w projektowaniu stron www, Raporty interaktywnie.com - Projektowanie stron WWW 2015, https://goo.gl/F82f8v (dostęp: 09.10.2017).
Sieczko A., Sieczko L.: Dystrybucja usług agroturystycznych poprzez portal aukcyjny Allegro, pl, Turystyka i Rozwój Regionalny 2014, 1.
Sikora J., Wartecka-Ważyńska A.: Reklama internetowa w promocji ruchu turystycznego na wsi, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016,1(33). (Crossref)
Sikorski M.: Usługi on-line: jakość, interakcje, satysfakcja klienta, Wydawnictwo PJWSTK, Warszawa 2012.
Smaga M.: Polskie strony www na trzy z plusem. W czym jesteśmy dobrzy, a co do poprawy?, Raporty interaktywnie.com - Projektowanie stron WWW 2015, https://goo.gl/F82f8v (dostęp: 09.10.2017).
Stepaniuk K.: Wpływ wybranych narzędzi promocji internetowej na poziom zainteresowania ofertą gospodarstw agroturystycznych - studium przypadku, Turystyka i Rozwój Regionalny 2014, 1.
Tulibacka A.: Trendy w projektowaniu stron internetowych - drugi kwartał 2017, Grafmag 2017, htt-ps://goo.gl/rgxsd7 (dostęp: 11.10.2017).
Tyrka M.: Jak pobudzić swoją kreatywność, Raport Opakuj to! - Rola Designu w Projektowaniu Opakowań, TB Print 2013.
Wojciechowska J.: Fakty i mity o polskiej agroturystyce w aspekcie procesu komunikacji, [w:] K. Krzyżanowska (red.), Komunikowanie i doradztwo w turystyce wiejskiej, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2013.
Wrona K.: Identyfikacja wizualna - jej rola w kształtowaniu świadomości marki oraz komunikacji marketingowej, Prace Instytutu Lotnictwa 2012,1(222).
Zawadka J.: Ewolucja działalności agroturystycznej w Polsce i typologia wiejskich gospodarstw turystycznych, Acta Scientiarum Polonorum. Oeconomia 2010, 9(4).
Downloads
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.