Main Article Content
Article Details
Cieślak J.: Wywiad z J. Stuhrem. „Szkoła dobrych manier dla posłów", „Rzeczpospolita" 20.11.2002.
Decyzja Przewodniczącego KRRiT DK-223/2004-4/279 z dnia 8 listopada 2004 r.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2010/13/UE z dnia 10 marca 2010 r. w sprawie koordynacji niektórych przepisów ustawowych, wykonawczych i administracyjnych państw członkowskich dotyczących świadczenia audiowizualnych i usług medialnych (dyrektywa o audiowizualnych usługach medialnych), Dz.U. UE L95/1 PL 15.4.2010.
Dziomdziora W., Piątek S., Wojciechowski K. (red.): Ustawa o radiofonii i telewizji. Komentarz, C.H. Beck, Warszawa 2014.
Filek J.: Czy reklamie wszystko wolno? „Gazeta Wyborcza Krakowska" 25.10.1997.
Jastrzębski P.: Reklama na łamach „Myśli Narodowej" jako przykład propagandy prasowej w okresie międzywojennym, [w:] Prasa Narodowej Demokracji 1886-1939, A. Dawidowicz, E. Maj (red.), Wydawnictwo UMCS, Lublin 2010.
JP: Chłopcy z plakatu cd, „Media Polska" 11/1995.
Maślanka J. (red.): Encyklopedia wiedzy o prasie, Wydawnictwo Zakładu Narodowego im. Ossolińskich, Wrocław 1976.
Michalczyk S.: Media lokalne w systemie komunikowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2000.
Myśliński J.: Uwagi o polskiej prasie prowincjonalnej od połowy XIX wieku, [w:] Historia prasy polskiej a kształtowanie się kultury narodowej, PWN, Warszawa 1967.
Notkowski A.: Polska prasa prowincjonalna II Rzeczypospolitej (1918-1939), PWN, Warszawa - Łódź 1982.
Pietraszek!.: Spis gazet i czasopism Rzeczypospolitej Polskiej na rok 1939/1940, Biuro ogłoszeń Teofil Pietraszek, Warszawa 1939.
Skrzypczak].: Regulacje prawne dotyczące autopromocji mediów elektronicznych, [w:] A. Jupowicz-Gi-nalska (red.), O własnej promocji środków przekazu w Polsce - między teorią a praktyką, Wydawnictwo Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013.
Sobczak J.: Radiofonia i telewizja. Komentarz do ustawy, Zakamycze, Warszawa 2001.
Ślisz A.: Koreferat do referatu J. Myślińskiego „Uwagi o polskiej prasie prowincjonalnej od połowy XIX wieku", [w:] Historia prasy polskiej a kształtowanie się kultury narodowej, t. 2, PWN, Warszawa 1968.
Ustawa z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji, Dz.U. 2016 poz. 639.
Wasilewski P.: Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010, Wydawnictwo Agencja Wasilewski, Kraków 2013.
Współczesna wersja magii, „Film Bussines" 3/1996.
Żurawski J.: Własna promocja polskich mediów w latach 1918-1945, [w:] A. Jupowicz-Ginalska J. (red.), O własnej promocji środków przekazu w Polsce - między teorią a praktyką, Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2013.
Downloads
- Rafał Tyszkiewicz, Znaczenie promocji w rozwoju polskich gmin , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.