Main Article Content
Article Details
Altkorn J.: Marketing w turystyce, PWN, Warszawa 1997.
Altkorn J. (red.): Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków 2001.
Barańska B.: Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie, Wyd. Poltext, Warszawa 2011.
Benedikt A.: Reklama jako proces komunikacji, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 2005.
Gaworecki W.W.: Turystyka, PWE, Warszawa 2010.
Goban-Klas T: Public relations czyli promocja reputacji - pojęcia, definicje, uwarunkowania, Business Press, Warszawa 1997.
Grzegorczyk A.: Reklama, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010.
Jalinik M.: Marketing turystyczny ze szczególnym uwzględnieniem promocji obszarów chronionych, [w:] W. Chiźniak (red.). Turystyka i rekreacja na obszarach przyrodniczo cennych w regionach transgranicznych północno-wschodniej Polski, Oficyna Wydawnicza Politechniki Białostockiej, Białystok 2009.
Jalinik M.: Możliwości rozwoju sylwanoturystyki na obszarze Puszczy Białowieskiej, [w:] Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016,1(33), s. 316. (Crossref)
Knecht Z.: Zarządzanie i planowanie marketingowe, C.H. Beck, Warszawa 2005.
Kotler Ph.: Marketing. Podręcznik europejski, Warszawa 1994.
Kotler Ph.: Marketing Management. Analysis, Planning, Implémentation and Control, Prentice Hall, London 1991.
Michałowski K., Łagowska B.: Wybrane elementy turystyki wiejskiej ze szczególnym uwzględnieniem turystyki i rekreacji na obszarach zalesionych, [w:] M. Jalinik (red.), Rozwój turystyki na obszarach wiejskich, Wydawnictwo Politechniki Białostockiej, Białystok 2007.
Molęda-Zdziech M.: Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2001.
Mruk H.: Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Muszyńska B.: Walory zdrowotne zbiorowisk leśnych, [w:] K. Pieńkoś (red.), Problemy turystyki i rekreacji w lasach Polski, Wydawnictwo PTL, Komisja Inżynierii Leśnej i Gospodarki Wodnej, Warszawa 2000.
Ossowska M.: Motywy postępowania, Książka i Wiedza, Warszawa 1958.
Ostrowski T: System promocji oferty turystycznej i kulturalnej Krainy Jeziora Mucharskiego, Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych, Kraków 2013.
Przecławski K.: Człowiek a turystyka. Zarys socjologii turystyki, Albis, Kraków 1996.
Ronnenberger F., Rühl M.: Theorie der public relations. Ein Etwurf, Westdeutscher Verlag, Opladen 1992. (Crossref)
Strzembicki L.: Marketing w agroturystyce, [w:] L. Strzembicki, B. Brejwo (red.), Wczasy pod gruszą, Zachodnie Centrum Organizacji, Zielona Góra 1995.
Waniowski P., Sobotkiewicz D., Daszkiewicz M.: Marketing. Teoria i przykłady, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2011.
Wójcik K.: Public Relations od A do Z, 1.1, Wydawnictwo Placet, Warszawa 1997.
Wiktor J.W.: Promocja, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
Żurawik B., Żurawik W.: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
Downloads
- Ewa Stawicka, Aspekt społecznej odpowiedzialności w turystyce , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 6 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Mikołaj Jalinik, Tomasz Pawłowicz, Strategie zarządzania obszarami leśnymi w wybranych krajach i ich skuteczność w ochronie zasobów leśnych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.