Main Article Content
Article Details
Anam L: CSR info, Praktyki odpowiedzialnego biznesu dla zarządzających. Poradnik dla członków rad nadzorczych, Warszawa 2015.
Dembiński P.H. : Etyka w sferze finansów, [w:] Biznes, Etyka, odpowiedzialność. Red. naukowa W. Gas-parski. PWN, Warszawa 2013, s. 178.
Dymowski J.: Społeczna odpowiedzialność a biznes, [w:] Usługi społeczne odpowiedzialnego biznesu. Red. naukowa M. Bonikowska i M. Grewiński. Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie, Warszawa 2011, s. 88.
Filek J.: Społeczna odpowiedzialność biznesu. Tylko moda czy nowy model prowadzenia działalności gospodarczej? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Kraków 2006, s. 4.
Greszta M.: Czy polski konsument zwraca uwagę na działania społecznie odpowiedzialne? BAROMETR CSR 2013, As biznesu opiniotwórczy kwartalnik o społecznej odpowiedzialności nr 10, Poznań 2014.
Griffin W. Ricky: Podstawy zarzadzania organizacjami, PWN, Warszawa 2013, s. 74.
Landes D.S.: Bogactwo i nędza narodów. MUZA SA, Warszawa 2007, s. 576.
Lewicka-Strzałecka A.: Konsumenci: prawa i obowiązki, [w:] Biznes, etyka, odpowiedzialność. Red. naukowa W. Gasparski. Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., Warszawa 2012, s. 259-260.
Niestrój R.: Zarządzanie marketingiem. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1996, s 137.
Rudnicka A.: CSR - doskonalenie relacji społecznych w firmie. Wydawnictwo Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2012, s. 211.
Sosnowski J.: Społeczna odpowiedzialność organizacji gospodarczych. Kieleckie Towarzystwo Edukacji Ekonomicznej, Kielce 2008, s. 24.
Stawicka E.: Społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce na przykładzie sektora MSP w Polsce, [w:] Nowe wyzwania dla Europy XXI wieku w dziedzinie zarzadzania i edukacji. Red naukowa M. Sitek i T. Graca. Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi w Józefowie. Józefów 2015, s. 255.
Stawicka E.: Etyczny (społecznie odpowiedzialny) wymiar funkcjonowania organizacji, [w:] Studia i materiały. Red. naukowa J. Prońko. Miscellanea Oeconomicae, nr 2/2009.
International Organization for Standarization, ISO 26000:2010 Wytyczne dotyczące społecznej odpowiedzialności, Polski Komitet Normalizacyjny, Warszawa 2012.
http://www.pkn.pl/iso-26000, 20.12.2016.
www.polskatimes.pl
www.zarabiajnaturystyce.pl
www.pl.hiltonworldwide.com
www.epr.pl
Downloads
- Krystyna Krzyżanowska, Turystyka uzdrowiskowa i jej postrzeganie przez kuracjuszy , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 6 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Stawicka, CSR w kontekście zrównoważonego rozwoju sektora rolno-spożywczego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 8 (2017)
- Ewa Stawicka, Corporate social responsibility and the milk market in Poland , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Ewa Stawicka, Strategia społecznej odpowiedzialności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie projektu „Zwiększanie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu” , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Ali Unsal, Harun Kırılmaz, Ewa Stawicka, The determining role of health on the economic development of countries – case study in econometric analysis , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Ewa Stawicka, Poziom innowacyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.