Main Article Content
Article Details
Bachnik K., Szumniak-Samolej J.: Potencjał biznesowy mediów społecznościowych, Poltext, Warszawa 2015.
Batko K., Billewicz G.: E-usługi w biznesie i administracji publicznej, 2015, (w:) https://www.ue.katowice. pl/fileadmin/_migrated/content_uploads/3_K.Batko_G.Billewicz_E-uslugi_w_biznesie (dostęp: 5.12.2019).
http://rynekpracy.pl/artykul.php/typ.1/kateg oria_glowna.324/wpis.826 (dostęp: 5.12.2019).
http://www.nask.pl/ (dostęp: 12.12.2019).
https://help.twitter.com/en/using-twitter/how-to-use-hashtags (dostęp: 12.12.2019).
https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2019/06/HBRP-raport-IAB-05-191.pdf (dostęp: 2.12.2019). (Crossref)
https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-fanpage-na-facebooku-jakie-sa-koszty-jego-prowadzenia (dostęp: 10.11.2019).
https://wearesocial.com/global-digital-report-2019 (dostęp: 10.11.2019).
https://www.brandwatch.com/blog/facebook-statistics (dostęp: 12.11.2019).
https://www.kayak.pl/news/chatboty-ile-polacy-o-nich-wiedza (dostęp: 12.11.2019).
Hysa B.: Zarządzanie różnorodnością pokoleniową, ZN Politechniki Śląskiej 2016 (97).
Kaplan D.: Facebook Starts 2017 With 65 Million Local Business Pages, (w:) https://geomarketing.com/facebook-starts-2017-with-65-million-local-business-pages (dostęp: 1.12.2019).
Majewski Ł.: Social media zmieniają biznes, Nowoczesne Zarządzanie Comarch 2010, nr 1.
Syrkiewicz-Świtała M., Świtała R.: Social media marketing jako współczesna koncepcja komunikowania się jednostek ochrony zdrowia z otoczeniem, ZN Politechniki Częstochowskiej, Zarządzanie 2012 (5).
Woźniakowski M.: Internetowe narzędzia public relations w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw, Przegląd Organizacji 2015 (6). (Crossref)
www.facebook.com/napoleoncatcomn (dostęp: 10.11.2019).
Downloads
- Konrad Michalski, Paulina Bednarz, Joanna Popiel, Carsharing jako forma logistyki współdzielenia w mieście , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 12 (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Jaska, Paulina Stolarska, Agnieszka Werenowska, Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Agnieszka Werenowska, Krystian Duraj, Influencer marketing jako narzędzie budowania relacji w branży wędkarskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako forma promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
- Agnieszka Werenowska, Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska, Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Agnieszka Werenowska, Zastosowanie eventu w promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Ewa Jaska, Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Postawy pokolenia Z wobec zmian środowiskowych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.