Main Article Content
Article Details
Attri, R., Bhagwat, J. (2023). Influencer marketing in data-driven world. Management Dynamics, 23 (1), 3. DOI: https://doi.org/10.57198/2583-4932.1316 (Crossref)
Chen, G., Li, Y., Sun, Y. (2023). How YouTubers Make Popular Marketing Videos? Speech Acts, Move Structure, and Audience Response in YouTube Influencer Marketing Videos. SAGE Open, 13 (1). DOI: https://doi.org/10.1177/21582440231152227 (Crossref)
Chopra, A., Avhad, V., Jaju, S. (2021). Influencer Marketing: An Exploratory Study to Identify Antecedents of Consumer Behavior of Millennial. Business Perspectives and Research, 9 (1), 77–91. DOI: https://doi.org/10.1177/2278533720923486 (Crossref)
Conick H. (2018). How to win friends and influence millions: The rules of influencer marketing. Marketing News, 52 (7), 36–45.
Dedic, G. (2022). Influencer Marketing in Tourism: An Overview And Research Agenda. Varazdin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency (VADEA).
Khan, S., Zaman, I., Khan, M. I., Musleha, Z. (2022). Role of influencers in digital marketing: The moderating impact of follower’s interaction. Global Management Journal for Academic & Corporate Studies, 12 (1), 37–64. (Crossref)
Kuczamer-Kłopotowska, S., Piekarska, K. (2018). Realizacja funkcji influencer marketingu w opinii influencerów oraz ich followersów. Zarządzanie i Finanse, 16, 159–173.
Laroche, M., Richard, M. O., Habibi, M. R, Sankaranarayanan, R. (2012). The effects of social media based brands communities on brand community makers, value creations practices, brand trust and bran loyalty. Computers in Human Behaviour, 28 (5), 1755–1767. (Crossref)
Lupa, I. (2017). Potencjał marketingowy mediów społecznościowych. Kraków: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Oruba, N. (2021). Marketing. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję. Warszawa: MT biznes.
Panggati, I. E., Sasmoko, Simatupang, B., Abdinagoro, S. B. (2023). Does digital influencer endorsement contribute to building consumers’ attitude toward digital advertising during COVID-19 pandemic? mediating role of brand attitude. Cogent Business & Management, 10 (2). DOI: https://doi.org/10.1080/23311975.2023.2220204 (Crossref)
Qian, W., Mao, J. (2023). Exploring the influential factors of personal media bloggers on followers’ continuous following intention based on relationship marketing theory. Behavioral Sciences, 13 (5), 416. DOI: https://doi.org/10.3390/bs13050416 (Crossref)
Raport Nielsen (2022). Pobrano z: www.raportstrategiczny.iab.org.pl/influencer-marketing/ (dostęp: 29.09.2023).
Pereira, M. J. D. S., Cardoso, A., Canavarro, A., Figueiredo, J., Garcia, J. E. (2023). Digital Influencers’ Attributes and Perceived Characterizations and Their Impact on Purchase Intentions. Sustainability, 15, 12750. DOI: https://doi.org/10.3390/su151712750 (Crossref)
Rheinhold, H. (1993). The virtual community. Homesteading on the Electronic Frontier. Addison-Wesley Publishing Company, Reading MA.
Saini, H., Kumar, P., Oberoi, S. (2023). Welcome to the destination! social media influencers as cogent determinant of travel decision: A systematic literature review and conceptual framework. Cogent Social Sciences, 9 (1). DOI: https://doi.org/10.1080/23311886.2023.2240055 (Crossref)
Stopczyńska, K. (2021). Influencer marketing w dobie nowych mediów. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Ranking kanałów wędkarskich. Pobrano z: vlogi.info/tematyczny-spis-kanalow/2146000004/rankingkanalow-wedkarskich (dostęp: 21.09.2023).
Downloads
- Agnieszka Werenowska, Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 12 (2019)
- Ewa Jaska, Paulina Stolarska, Agnieszka Werenowska, Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako forma promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
- Agnieszka Werenowska, Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska, Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Agnieszka Werenowska, Zastosowanie eventu w promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Ewa Jaska, Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Postawy pokolenia Z wobec zmian środowiskowych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.