Main Article Content
Article Details
Bączek J.: Psychologia eventów, Wyd. Stageman Polska, Warszawa 2011.
Iwankiewicz-Rak B., Rak L.: Public relations w gminach jako podmiotach non profit, [w:] Public relations w teorii i praktyce, D. Tworzydło, T. Soliński (red.), Wyd. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2006.
Olędzki J., Tworzydło D.: Leksykon public relations, Wyd. Newsline Sp. z. o. o., Rzeszów.
Rydzewska-Włodarczyk M.: Pomiar efektywności przedsięwzięć eventowych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 827, Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia 2014, nr 69.
Stradomski M.: Event – czym jest, a czym nie jest?, http://www.konferencje.pl/artykuly/art,771,eventczym-jest-a-czym-nie-jest.html [8.02.2015].
UFI The Global Association of the Exhibition Industry, 2010. Steinbeis Transfer Centre, University Ravensburg, Wyd. Polskie PIPT.
Business Events Council of Australia, 2013.
The Modern History of InternationalAssociation Meetings, ICCA, 2013.
www.eventroi.org
Downloads
- Anna Sieczko, Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Agnieszka Werenowska, Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 12 (2019)
- Ewa Jaska, Paulina Stolarska, Agnieszka Werenowska, Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Agnieszka Werenowska, Krystian Duraj, Influencer marketing jako narzędzie budowania relacji w branży wędkarskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako forma promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
- Agnieszka Werenowska, Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska, Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Ewa Jaska, Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Postawy pokolenia Z wobec zmian środowiskowych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.