Main Article Content
Article Details
Domański T., Bryła P.: Marketing produktów regionalnych. Na europejskim rynku żywnościowym, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 14. (Crossref)
Dzik P. : Promocja kultury – czy poprzez kulturę?, [w:] K. Kłosowski (red.), Kierunek kultura. Promocja regionu poprzez kulturę, Wyd. Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki, Warszawa 2009, s. 102.
http://pomorskie.eu/ [02.02.2015].
https://pomorskieprestige.wordpress.com/gdansk_pomorskie_culinary_prestige/ [02.02.2015].
https://pl-pl.facebook.com/PomorskiePrestige [02.02.2015].
http://www.minrol.gov.pl/Jakosc-zywnosci/Produkty-regionalne-i-tradycyjne/Lista-produktow-tradycyjnych [30.01.2014].
http://www.sejmik.kielce.pl/ [02.02.2015].
http://marketingmiejsca.com.pl/swietokrzyskie---marketingmiejsca.com,15,swietokrzyskie,14,swieto krzyskie-czarowalo-caly-2009-rok-(podsumowanie), 303 [02.02.2015].
http://www.strefabiznesu.echodnia.eu/artykul/kulinarny-szlak-nabiera-ksztaltu [02.02.2015].
https://pl-pl.facebook.com/swietokrzyskie [02.02.2015].
Kłosowski K. (red.): Kierunek kultura. Promocja regionu poprzez kulturę, Wyd. Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki, Warszawa 2009, s. 109–110.
Kobylińska U.: Współczesne wyzwania dla miejskich samorządów w zakresie kreowania wizerunku, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 663, Szczecin 2011, s. 62.
Lemanowicz M., Szcześniak H.: Działania promocyjne województwa świętokrzyskiego narzędziem budowy wizerunku turystycznego regionu, [w:] A. Siedlecka, A. Smarzewska, M. Zwolińska-Ligaj, J. Kamiński, Wizerunek regionu o orientacji rynkowej, Wyd. Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej, Biała Podlaska 2012, s. 77–94.
Łuczak M.: Brandig miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 663, Szczecin 2011, s. 73.
Magazyn informacyjny PIPRiT: Smak i tradycja nr 16, wrzesień 2014, s. 32.
Mikołajczyk A.: Marketing miejsc: synteza emocjonalnych przewag, [w:] Kwartalnik THINKTANK nr 7, zima 2010/2011, s. 6–7.
ONZ, FAO i SINER-GI: Człowiek, miejsce, produkt – tworzenie szczególnej więzi. Poradnik promowania jakości szczególnego pochodzenia i zrównoważonych oznaczeń geograficznych, Wyd. FAO, Rzym 2009, polska edycja 2013, s. 12.
Pogorzelski J.: Praktyczny marketing miast i regionów, Wyd. Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2012, s. 139–140.
Program Promocji Wraz z Regionalnym Systemem Informacji Turystycznej dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2008–2013, s. 56.
Projekt realizowany przez: Fundację Rolniczej Różnorodności Biologicznej AgriNatura we współpracy ze Społecznym Instytutem Ekologicznym oraz Polską Izbą Produktu Regionalnego i Lokalnego: Produkt tradycyjny i lokalny: promocja, marka dystrybucja – przykłady dobrych praktyk, s. 24.
Sieczko A.: Produkty tradycyjne i regionalne a marketing terytorialny, [w:] K. Krzyżanowska (red.), Budowanie konkurencyjności obszarów wiejskich, Wyd. SGGW, Warszawa 2013, s. 149–159.
Więcek-Janiak E.: Psychologiczne aspekty komunikacji marketingowej, [w:] Metody i narzędzia komunikacji marketingowej, Zeszyty Naukowe Gnieźnieńskiej Wyższej Szkoły Humanistyczno-Menadżerskiej „Milenium” nr 1, Gniezno 2007, s. 7.
Downloads
- Anna Sieczko, Wpływ terroryzmu na wybór destynacji turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 7 (2017)
- Anna Sieczko, Julia Szewczyk, Trudne dziedzictwo kulturowe łódzkich Żydów i jego rola w turystyce kulturowej współczesnej Łodzi , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
- Anna Sieczko, Popyt na włoskie dania regionalne wśród polskich turystów i mieszkańców Włoch , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 11 (2019)
- Anna Parzonko, Anna Sieczko, Zaufanie jako determinanta rozwoju przedsiębiorczości zespołowej na obszarach wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 16 (2021)
- Anna Sieczko, Anna Parzonko, Wsparcie instytucjonalne promocji turystyki wiejskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Anna Sieczko, Kulinarne doświadczenia jako nowy obszar badań w ramach doradztwa turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
- Krystyna Krzyżanowska, Anna Parzonko, Anna Sieczko, Oczekiwania konsumentów pokolenia Z dotyczące zakupów produktów spożywczych prosto od rolnika , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Anna Sieczko, Leszek Sieczko, Dystrybucja usług agroturystycznych poprzez portal aukcyjny Allegro.pl , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 1 (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.