Main Article Content
Article Details
Conero-Guida del Territorio della Riviera del Conero: Regione Marche, Ankona 2016, s. 47.
GUS: Turystyka w Unii Europejskiej, dane za 2017r., Warszawa 2018.
Komisja Europejska: Perspektywy unijnego rolnictwa 2017–2030 – rynek wina, oliwek, owoców i warzyw, Farmer https://www.farmer.pl/agroskop/analizy-i-komentarze/ke-perspektywy-unijnegorolnictwa-2017-2030-rynek-wina-oliwek-owocow-i-warzyw,75855.html (dostęp: 17.06.2019).
Mafodda A.: Na polskim rynku jest potencjał dla włoskich produktów spożywczych (wywiad z dyrektor ICE-Agencji Promocji i Internacjonalizacji Przedsiębiorstw Włoskich, Sekcji Promocji Handlu Ambasady Włoskiej), http://www.portalspozywczy.pl/technologie/wiadomosci/na-polskim-rynkujest-potencjal-dla-wloskich-produktow-spozywczych-wywiad,141607.html (dostęp: 17.06.2019).
Osiecki A.: Eksport polskich dóbr na Półwysep Apeniński rośnie, ale Polska wciąż notuje z Włochami deficyt handlowy, który ma charakter strukturalny, Rzeczpospolita 14.05.2019 r.
Slow Food Editore: Cucina Regionale, Altamura 2010.
UNWTO Tourism Highlights, 2018 Edition (ang.) UNWTO 2018, https://www.e-unwto.org/doi/book/10.18111/9789284419876 (dostęp: 17.06.2019).
Zaremba M.: Ocena stanu bazy gastronomicznej w środkowych Włoszech, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2017.
Włoska pizza jest już na liście Unesco, RadioZet, 11.12.2017, www.radiozet.pl/Podroze-Radia-ZET/Wloska-pizza-jest-juz-na-liscie-UNESCO z dnia 11.12.2017 (dostęp: 12.09.2019).
www.smakitalii.pl/poznaj/regiony/marche.htm (dostęp: 18.10.2019).
www.winicjatywa.pl/marche-offida-piceno-open-2014 (dostęp: 18.10.2019).
www.wlochy.praktycznyprzewodnik.eu/turystyka/kuchnia-regionu-marche/,18.10.2019.
www.tasteandtravel.pl/2017/06/06/5046/ (dostęp: 20.10.2019). (Crossref)
Downloads
- Anna Sieczko, Wpływ terroryzmu na wybór destynacji turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 7 (2017)
- Anna Sieczko, Julia Szewczyk, Trudne dziedzictwo kulturowe łódzkich Żydów i jego rola w turystyce kulturowej współczesnej Łodzi , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
- Anna Parzonko, Anna Sieczko, Zaufanie jako determinanta rozwoju przedsiębiorczości zespołowej na obszarach wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 16 (2021)
- Anna Sieczko, Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Anna Sieczko, Anna Parzonko, Wsparcie instytucjonalne promocji turystyki wiejskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Krystyna Krzyżanowska, Anna Parzonko, Anna Sieczko, Oczekiwania konsumentów pokolenia Z dotyczące zakupów produktów spożywczych prosto od rolnika , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Anna Sieczko, Kulinarne doświadczenia jako nowy obszar badań w ramach doradztwa turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
- Anna Sieczko, Leszek Sieczko, Dystrybucja usług agroturystycznych poprzez portal aukcyjny Allegro.pl , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 1 (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.