Main Article Content
Article Details
Altkorn J.: Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
Balińska A., Sieczko A., Zawadka J.: Turystyka. Wybrane zagadnienia, Difin, Warszawa 2014.
Chwiałkowski B.: Rola Polskiej Federacji Turystyki Wiejskiej „Gospodarstwa Gościnne”, w rozwoju agroturystyki, [w:] Perspektywy rozwoju oraz promocji turystyki wiejskiej i agroturystyki w Polsce, C. Jastrzębski (red.), Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach, Kielce 2019, s. 137–176.
Geocaching.pl [b.d.]: Historia geocachingu, https://www.geocaching.pl/geocaching.php (dostęp: 02.12.2018).
Jasiński A.: Skuteczność promocji z wykorzystaniem internetowych portali agroturystycznych w świetle opinii ich użytkowników, Acta Innovations 2012, nr 4, s. 36–37.
Kmita-Dziasek E.: Partnerstwo dla turystyki wiejskiej, Wydawnictwo CDR w Brwinowie, Oddział Kraków, Kraków 2011.
Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich: Program rozwoju turystyki na obszarach wiejskich w Polsce, 2015, http://ksow.pl/.../PROJEKTY_2015/Program_rozwoju_turystyki/Program_rozwoju_turystyki_na_obszarach_wiejskich_wersja_ko%C5%84c.pdf (dostęp: 06.12.2018).
Krzyżanowska K: Skuteczność działań promocyjnych w turystyce wiejskiej, Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014, nr 3(27), s. 47.
Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, http://www.modr.mazowsze.pl (dostęp: 06.12.2018).
Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego: Sprawozdania z działalności MODR w Warszawie za lata 2005–2017, Warszawa.
Orłowski, D., Woźniczko M.: Inicjatywy Lokalnych Grup Działania w Polsce promujące dziedzictwo kulinarne w turystyce wiejskiej, [w:] Turystyka wiejska bez granic, C. Jastrzębski (red.), Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. E. Lipińskiego w Kielcach, Kielce 2015, s. 76.
Panasiuk A.: Marketing usług turystycznych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, s. 122–123.
Polska Agencja Rozwoju Turystyki: Ekspertyza w zakresie potencjału produktów turystyki wiejskiej w Polsce i ich konkurencyjności na regionalnym, krajowym i zagranicznym rynku usług turystycznych, Warszawa 2012, https://bip.minrol.gov.pl/Opracowania-ekspertyzy-publikacje/Ekspertyza-w-zakresie-potencjalu-produktow-turystyki-wiejskiej-w-Polsce-i-ich-konkurencyjnosci-naregionalnym-krajowym-i-zagranicznym-rynku-uslug-turystycznych (dostęp: 08.12.2015).
Sieczko A.: Informacja i promocja w agroturystyce, [w:] Turystyka wiejska. Zagadnienia ekonomiczne i marketingowe, t. 1, A. Jęczmyk, J. Uglis, M. Maćkowiak (red.), Wieś Jutra, Poznań 2016, s. 162.
Sieczko A., Sieczko L.: Dostęp do informacji dotyczących turystyki wiejskiej za pomocą nowoczesnych narzędzi IT, Studia Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN 2015, nr 163, s. 167–177.
Sikora J.: Agroturystyka. Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2012.
Sikora J.: Rynek promocji w turystyce wiejskiej, [w:] Komunikowanie i doradztwo w turystyce wiejskiej, K. Krzyżanowska (red.), Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2013, s. 72.
Thlon M., Piotrowski M., Kowalczyk A., Lichacy J.: Ekspertyza. Ocena zawartości stron internetowych w zakresie promocji turystyki wiejskiej, Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Warszawa 2014.
Trojanowski T.: Promocja usług turystycznych, Logistyka 2012, nr 3, s. 2329–2331.
Zimny A.: Lokalne grupy działania – forma promocji i zarządzania obszarami wiejskimi, Studia Ekonomiczne i Regionalne 2012, nr 2, s. 59–63.
Downloads
- Anna Sieczko, Wpływ terroryzmu na wybór destynacji turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 7 (2017)
- Anna Parzonko, Martyna Szuba, Uczestnictwo w imprezach biegowych jako forma rekreacji ruchowej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 7 (2017)
- Olgierd Ogłoziński, Anna Parzonko, Rekreacja ruchowa jako forma spędzania czasu wolnego studentów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Anna Sieczko, Julia Szewczyk, Trudne dziedzictwo kulturowe łódzkich Żydów i jego rola w turystyce kulturowej współczesnej Łodzi , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
- Anna Sieczko, Popyt na włoskie dania regionalne wśród polskich turystów i mieszkańców Włoch , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 11 (2019)
- Anna Parzonko, Anna Sieczko, Zaufanie jako determinanta rozwoju przedsiębiorczości zespołowej na obszarach wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 16 (2021)
- Anna Sieczko, Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Anna Parzonko, Magdalena Trzcinka, Ocena potencjału atrakcyjności turystycznej pomników na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 18 (2022)
- Anna Sieczko, Kulinarne doświadczenia jako nowy obszar badań w ramach doradztwa turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
- Krystyna Krzyżanowska, Anna Parzonko, Anna Sieczko, Oczekiwania konsumentów pokolenia Z dotyczące zakupów produktów spożywczych prosto od rolnika , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.