Main Article Content
Article Details
Brida, J.G., Meleddu, M., Pulina, M. (2012). Understanding urban tourism attractiveness: The case of the archaeological Ótzi museum in Bolzano. Journal of Travel Research, 51 (6), s. 730-741. DOI: https://doi.org/10.1177/0047287512437858 (Crossref)
Enright, M.J., Newton, J. (2004). Tourism destination competitiveness: A quantitative approach. Tourism Management, 25 (6), s. 777-788. DOI: https://doi.Org/10.1016/j.tourman.2004.06.008 (Crossref)
Gołembski, G. (2002). Kompendium wiedzy o turystyce. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Gruszczyński, A. (2019). Warszawska pomnikoza. W Śródmieściu jest już ponad 100 pomników, większość z nich przedstawia mężczyzn z bronią. Pobrano z: https://warszawa.wyborcza.pl/ warszawa/7,54420,25268713,jakich-pom nikow-na m-potrzeba-ofia ry-kapitalizm u-i-korpolud- zie.html (dostęp: 08.05.2021).
Grzesiuk-Olszewska, I. (2003). Warszawska rzeźba pomnikowa. Warszawa: Wydawnictwo Neriton.
Kurek, W. (2008). Turystyka. Warszawa: Wydawnictwo PWN.
Ożóg, K.S. (2014). Pomniki Lublina. Lublin: Ośrodek Brama Grodzka -Teatr NN.
Petr, C. (2009). Fame is not always a positive asset for heritage equity! Some clues from buying inten¬tions of national tourists. Journal of Travel and Tourism Marketing, 26 (1), s. 1-18. DOI: https:// doi.org/10.1080/10548400802656694 (Crossref)
Praczyk, M. (2012). Poznańskie pomniki początku XXI wieku jako forma wytwarzania tożsamości lokalnej. Sensus Historiae, vol. VI, 1, s. 133-150.
Pruszyński, J. (1989). Ochrona zabytków w Polsce, Warszawa: PWN.
Szolginia, W. (1991). Ilustrowana encyklopedia dla wszystkich. Architektura i budownictwo. Warszawa: Wydawnictwo Naukowo-Techniczne.
Szolginia, W. (1992). Architektura. Warszawa: Wydawnictwo Czasopism i Książek Technicznych SIGMA NOT.
Zawadka, J., Tomaszek, K. (2021). Zachowania i preferencje turystów biznesowych odwiedzających Warszawę. Turystyka i Rozwój Regionalny, 15, 151-162. DOI: https://doi.org/10.22630/ TIRR.2021.15.14 (Crossref)
Downloads
- Katarzyna Gralak, Wielokulturowość i wielokulturowe dziedzictwo w rozwoju turystyki na przykładzie regionu Polski Wschodniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 18 (2022)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Olgierd Ogłoziński, Anna Parzonko, Rekreacja ruchowa jako forma spędzania czasu wolnego studentów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Anna Parzonko, Martyna Szuba, Uczestnictwo w imprezach biegowych jako forma rekreacji ruchowej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 7 (2017)
- Anna Parzonko, Anna Sieczko, Zaufanie jako determinanta rozwoju przedsiębiorczości zespołowej na obszarach wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 16 (2021)
- Anna Sieczko, Anna Parzonko, Wsparcie instytucjonalne promocji turystyki wiejskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Krystyna Krzyżanowska, Anna Parzonko, Anna Sieczko, Oczekiwania konsumentów pokolenia Z dotyczące zakupów produktów spożywczych prosto od rolnika , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Katarzyna Bielecka, Anna Parzonko, Preferencje osób starszych uczestniczących w wach turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 6 (2016)
- Magdalena Trzcinka, Atrakcyjność turystyczna i możliwości zagospodarowania schronów na obszarze gminy Turośl , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Anna Parzonko, Funkcje edukacyjno-informacyjne instytucji doradczych w kształtowaniu rozwoju regionalnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.