Main Article Content
Article Details
Dziechciarz T.: Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy. Z. 23: Społeczeństwo informacyjne – regionalne aspekty rozwoju. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego 2011.
Flis R., Szut J., Mazur B., Kuciński J.: E-usługi – definicje i przykłady. Badanie zapotrzebowania na działanie wspierające rozwój usług świadczonych elektronicznie (e-usług) przez przedsiębiorstwa mikro i małe. Wydawnictwo PARP, Warszawa 2009.
Roman M., Świetlińska M., Zgiep Ł.: Promocja i dystrybucja usług agroturystycznych w województwie podlaskim. Materiali III mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferencij: „Formuvannaå ta rozvitok integracïjnih procesiv v APK. Poltava 2011.
Zawadka J.: Ekonomiczno-społeczne determinanty rozwoju agroturystyki na Lubelszczyźnie. Wydawnictwo SGGW. Warszawa 2010.
www.aukcjostat.pl
www.findict.pl
Downloads
- Irena Ozimek, Przemysław Krawczyk, Prawa pasażerów w ocenie respondentów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 1 (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Anna Sieczko, Wpływ terroryzmu na wybór destynacji turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 7 (2017)
- Anna Sieczko, Julia Szewczyk, Trudne dziedzictwo kulturowe łódzkich Żydów i jego rola w turystyce kulturowej współczesnej Łodzi , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
- Anna Sieczko, Popyt na włoskie dania regionalne wśród polskich turystów i mieszkańców Włoch , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 11 (2019)
- Anna Parzonko, Anna Sieczko, Zaufanie jako determinanta rozwoju przedsiębiorczości zespołowej na obszarach wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 16 (2021)
- Anna Sieczko, Anna Parzonko, Wsparcie instytucjonalne promocji turystyki wiejskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Anna Sieczko, Produkty regionalne i tradycyjne w promocji regionów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Anna Sieczko, Kulinarne doświadczenia jako nowy obszar badań w ramach doradztwa turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
- Krystyna Krzyżanowska, Anna Parzonko, Anna Sieczko, Oczekiwania konsumentów pokolenia Z dotyczące zakupów produktów spożywczych prosto od rolnika , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Leszek Sieczko, Wykorzystanie technologii IT przez członków grup producentów rolnych trzody chlewnej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.