Dystrybucja usług agroturystycznych poprzez portal aukcyjny Allegro.pl

Main Article Content

Anna Sieczko
Leszek Sieczko


Słowa kluczowe : agroturystyka, dystrybucja, e-commerce
Abstrakt
W artykule podjęto próbę oszacowania wielkości podaży ofert noclegów w gospodarstwach agroturystycznych oraz ich regionalnego rozmieszczenia. Wyznaczono podstawowe statystyki cen oraz liczebności aukcji. Wykonano porównanie regionalnego rozmieszczenia ofert. W badaniach wykorzystano autorski programu w języku VBA pracujący w środowisku Excel.

Article Details

Jak cytować
Sieczko, A., & Sieczko, L. (2014). Dystrybucja usług agroturystycznych poprzez portal aukcyjny Allegro.pl. Turystyka I Rozwój Regionalny, (1), 101–109. https://doi.org/10.22630/TIRR.2014.1.9
Bibliografia

Dziechciarz T.: Wykorzystanie witryn internetowych i poczty elektronicznej w marketingu agroturystyki na przykładzie województwa lubelskiego. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy. Z. 23: Społeczeństwo informacyjne – regionalne aspekty rozwoju. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego 2011.

Flis R., Szut J., Mazur B., Kuciński J.: E-usługi – definicje i przykłady. Badanie zapotrzebowania na działanie wspierające rozwój usług świadczonych elektronicznie (e-usług) przez przedsiębiorstwa mikro i małe. Wydawnictwo PARP, Warszawa 2009.

Roman M., Świetlińska M., Zgiep Ł.: Promocja i dystrybucja usług agroturystycznych w województwie podlaskim. Materiali III mižnarodnoj naukovo-praktičnoj konferencij: „Formuvannaå ta rozvitok integracïjnih procesiv v APK. Poltava 2011.

Zawadka J.: Ekonomiczno-społeczne determinanty rozwoju agroturystyki na Lubelszczyźnie. Wydawnictwo SGGW. Warszawa 2010.

www.aukcjostat.pl

www.findict.pl

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.