Main Article Content
Article Details
Chcę chodzić ścieżkami Ojca Mateusza, http://www.przewodnicy.sandomierz.pl/component/content/ article/178-chca-chodzic-sciezkami-ojca-mateusza (data dostępu: 22.10.2015).
Gębarowski M.: Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza PRz, Rzeszów 2007.
Gołota M.: City placement, czyli polskie miasta w filmach i serialach. Występują, promują się i zarabiają, http://natemat.pl/130909,city-placement-czyli-polskie-miasta-w-filmach-i-serialach-wyste-puja-promuja-sie-i-zarabiaja (data dostępu: 23.10.2015).
Kawczyńska M.: Jak wygląda dom księdza Mateusza?, http://superseriale.se.pl/seriale/ojciec-mate-usz-9-sezon-plebania-ojca-mateusza-jest-pod-warszawa-jak-wyglada-dom-ksiedza-mateusza_ 312311.html (data dostępu: 22.10.2015).
Kortus E: Film w turystyce, turystyka w filmie. Współpraca z Film Commission to nie tylko city placement, http://dziennikturystyczny.pl/2015/03/film-w-turystyce-turystyka-w-filmie-wspolpraca-z-film-commission-to-nie-tylko-city-placement-wywiad/ (data dostępu: 23.05.2015).
Lekarze pokochali Toruń, http://www.torun.pl/pl/turystyka/lekarze-pokochali-torun (data dostępu: 23.10.2015).
Leszczyński M.: Ojciec Mateusz, Sandomierz i... turystyka, http://www.ujk.edu.pl/infotezy/ojs/index. php/infotezy/article/view/64/177
Press Service Monitoring mediów, Miasta w serialach. Raport Medialny, www.psmm.pl/sites/default/ files/miasta_w_serialach_ii_polrocze_2014.pdf (data dostępu: 23.10.2015).
Smolińska M.: Ojciec Mateusz w Krakowie? City placement w nowej formie, http://bizneszone.pl/city-placement-skuteczna-forma-promocji/ (data dostępu: 22.10.2015).
Stasiak K.: W ukryciu. Akcja w Radomiu, ale u nas go nie zobaczymy, http://radom.gazeta.pl/ra-dom/1,35219,15173813, _W_ukryciu_Akcja_w_Radomiu_ale_u_nas_go_nie_zobaczymy.html (data dostępu: 23.05.2015).
Stepowski R.: Filmowy Oscar dla samorządu... Czyli czy city placement to dobry sposób na promocję miasta?, www.marketingmiejsca.com.pl/marketing-terytorialny—portal-dla-specjalistow-marketin-gu-miejsc—marketi ngmiejsca.com, l,strona-glowna, 23, filmowy-oscar-dla-samorzadu...-czyi i-czy-city-placement-to-dobry-sposob-na-promocje-miasta_,1238 (data dostępu: 25.10.2015).
Śladem lekarzy, http://www.torun.pl/pl/sladem-lekarzy (data dostępu: 23.10.2015).
Zawadzki R: City placement - nowy trend w działaniach promocyjnych polskich miast, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2014, nr 332. (Crossref)
Downloads
- Izabella Sikorska-Wolak, Agnieszka Cyburt, Pozyskiwanie i wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej jako przejaw przedsiębiorczości jednostek samorządu terytorialnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Agnieszka Werenowska, Social media marketing (SMM) jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 12 (2019)
- Ewa Jaska, Paulina Stolarska, Agnieszka Werenowska, Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Agnieszka Werenowska, Krystian Duraj, Influencer marketing jako narzędzie budowania relacji w branży wędkarskiej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Agnieszka Werenowska, Narzędzia marketingowe w promocji biura turystycznego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska, Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Agnieszka Werenowska, Zastosowanie eventu w promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Ewa Jaska, Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Postawy pokolenia Z wobec zmian środowiskowych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.