Main Article Content
Article Details
Adamczyk, G. (2015). Wybrane aspekty zachowań młodych konsumentów w nowych realiach rynkowych. Handel Wewnętrzny, 1, s. 5–16.
Bartosik-Purgat, M. (2011). Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków. Poznań: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Barwicka, A. M. (2018). Świadomość konsumencka młodzieży. Studia Edukacyjne, 50, s. 413–423. DOI: https://doi.org/10.14746/se.2018.50.27
Caban, J., Zielińska, D. (2020). Udział fotografii w promocji turystyki i rekreacji. Eunomia – Rozwój Zrównoważony – Sustainable Development, 1 (98), s. 119–127.
CBOS (2024). Korzystanie z Internetu w 2024 roku. Komunikat z badań nr 70. Pobrano z: https://www.cbos.pl/PL/publikacje/raporty_tekst.php?id=6847 (dostęp: 17.06.2025).
Chmielecki, K. (2009). Tekst w sieci obrazów. Internet jako medium zapośredniczonej komunikacji wizualnej. W: M. Filiciak i G. Ptaszek (red.). Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych. Język, edukacja, semiotyka. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, s. 298–313.
Dudziak, S., Kęprowska, U. (2015). Specyfika zachowań młodzieży akademickiej na rynku usług turystycznych (na podstawie wyników badań własnych). Handel Wewnętrzny, 3, s. 47–58.
Gracz, L., Ostrowska, I. (2014). Młodzi nabywcy na e-zakupach. Warszawa: Placet.
Gregor, B., Kaczorowska-Spychalska, D. (2016). Blogi w procesie komunikacji marketingowej. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Jakimiuk, T. (2019). Jak zostać blogerem, być popularnym i zarabiać? Pobrano z: https://jaktodaleko.pl/jak-zostac-blogerem-byc-popularnym-i-zarabiac (dostęp: 3.06.2024).
Jakubowska, M. (2018). Współpraca polskich miast z blogerami w zakresie promocji turystycznej. Studia Periegetica, 2, s. 103–117. DOI: https://doi.org/10.26349/st.per.0022.06
Kamińska, M., Krakowiak-Drzewiecka, M. (2023). Młodzi konsumenci w społeczeństwie konsumpcyjnym – wnioski z badań. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 67 (1), s. 46–63. DOI: http://dx.doi.org/ 10.15611/pn.2023.1.03
Kolasińska-Morawska, K. (2014). Perswazja komunikatów reklamowych a zachowania młodego konsumenta. Pedagogika Rodziny, 4 (4), s. 67–76.
Koturbasz, B. (2009). Multimedialne podróżopisarstwo, czyli narodziny travelebrity. Panoptikum, 8, s. 117–124.
Kowalska, M. (2017). Czynniki społeczno-kulturowe jako determinanty zachowań rynkowych młodych konsumentów. Marketing i Rynek, 4 (CD), s. 167–175.
Lojza, A., Wolniak, R. (2021). Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej na przykładzie serwisu Instagram. Management and Quality, 3 (3), s. 37–59.
Mazurek, G. (2008). Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu. Kraków: Wolters
Kluwer Polska. Morozova, I. (2016a). Blogosfera podróżnicza jako kanał promocji miejsc: analiza wybranych polskich blogów podróżniczych. W: D. Sokołowski, P. Tomczykowska (red.). Kreatywność w turystyce. Nowe trendy w rozwoju turystyki. Toruń: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, s. 97–109.
Morozova, I. (2016b). Blog podróżniczy jako przestrzeń dla kreowania i komunikowania wzorców podróży. Folia Turistica, 40, s. 119–133. DOI: http://dx.doi.org/10.5604/01.3001.0010.4022
Opolska-Bielańska, A. (2024). Psychologiczne aspekty aktywności pokolenia Z w mediach społecznościowych. Zeszyty Naukowe Akademii Górnośląskiej, 12 (24), s. 109–123.
Ratajczyk, M. (2017). Changes in the Young Consumer’s Purchasing Process. Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 51 (2), s. 203–210. DOI: http://dx.doi.org/10.17951/h.2017.51.2.203
Rettberg, J. W. (2012). Blogowanie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Sowa, I. (2015). Młody konsument w wirtualnej przestrzeni. Handel Wewnętrzny, 6, s. 173–183.
Stopczyńska, K. (2016). Wykorzystanie storytelling w kreowaniu wizerunku marki w social media. Handel Wewnętrzny, 3, s. 317–328.
Szczepkowska, E. (2022). Obraz Gruzji na polskojęzycznych blogach podróżniczych i stronach internetowych. W: J. Ławski, W. Occheli (red.). Gruzja i Polska: transfer wartości kultury. Studia Interdyscyplinarne. Białystok: Temida 2, s. 373–387.
Urry, J. (2007). Spojrzenie turysty. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Więckiewicz-Archacka, M. (2020). Ewolucja blogów pod wpływem ekspansji serwisów społecznościowych: Analiza w kontekście założeń genologii transmedialnej. Civitas Et Lex, 24 (4), s. 7–18. DOI: https://doi.org/10.31648/cetl.4729
Woźny, D. (2012). Uwarunkowania zachowań młodych konsumentów na rynku mebli [rozprawa doktorska, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu]. Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pobrano z: https://www.wbc.poznan.pl/dlibra/publication/287787/edition/237406?language=pl (dostęp: 3.06.2025).
Wrońska, M. (2019). Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji – raport z badań własnych. Edukacja – Technika – Informatyka, 4 (30), s. 184–191. DOI: http://dx.doi.org/10.15584/eti.2019.4.24
Wyrwisz, J. (2015). Nowoczesne instrumenty promocyjne w procesie decyzyjnym młodego konsumenta. Handel Wewnętrzny, 1, s. 314–323.
Zdrodowska, M. (2012). Popularne narracje podróżnicze – turystyczne światy przedstawione w Internecie. W: M. Górska-Olesińska (red.). Liberatura, e-literatura i... remiksy, remediacje, redefinicje. Opole: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, s. 249–264.
Downloads

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.