Main Article Content
Article Details
Adamowicz M., Zając J.: Typologia gmin wiejskich na przykładzie gmin województwa mazowieckiego, „Problemy zarządzania" 2006, nr 13.
Altkorn J.: Marketing w turystyce. PWN, Warszawa 1995.
Bednarczyk M. (red. naukowa): Przedsiębiorczość w turystyce. Zasady i praktyka. CeDeWu Sp. z o.o., Warszawa 2012.
Drucker P.F.: Innowacje i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady: PWE, Warszawa 1992.
Ekspertyza w zakresie potencjału produktów turystyki wiejskiej w Polsce i ich konkurencyjności na regionalnym, krajowym i zagranicznym rynku usług turystycznych, Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A., Warszawa 2012.
Forbord M., Schermerb M., GrieBmairc K.: Stability and variety - Products, organization and institutionalization in farm tourism. "Tourism Management" 2012, nr 33. (Crossref)
Golian S., Mazurek-Kusiak A.: Ocena współpracy właścicieli nowo powstających gospodarstw agroturystycznych z samorządami, ODR-ami i jednostkami naukowymi w zakresie rozwoju promocji usług agroturystycznych. „Zeszyty Naukowe SGGW, Ekonomika i Org. Gosp. Żywnościowej" 2011, nr 90.
Gołembski G.: Kompendium wiedzy o turystyce. PWN, Warszawa-Poznań 2002.
Gruszecki T: Przedsiębiorca. Cedor, Warszawa 1994.
Grzybowska A.: Przedsiębiorczość jako determinanta konkurencyjności, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki" 2012, nr 724 (97).
Jaafar M., Rasoolimanesh S.M., Lonik K.A.T.: Tourism growth and entrepreneurship: Empirical analysis of development of rural highlands. "Tourism Management Perspectives" April 2015, Volume 14. (Crossref)
Jęczmyk A., Maćkowiak M.: Przedsiębiorczość w agroturystyce, [w:] Przedsiębiorczość w turystyce. Red. naukowa S.J. Snarski i M. Jalinik. Wydawnictwo EkoPress, Białystok 2014.
Kaczmarek J. Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny albo jak organizować poznawanie świata. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2002.
Kapusta F.: Przedsiębiorczość-teoria i praktyka. WZZiB, Poznań 2006.
Kastenholz E., Carneiro M.J., Marques C.P.,Lima J.: Understanding and managing the rural tourism experience — The case of a historical village in Portugal. "Tourism Management Perspectives" 2012, nr 4. (Crossref)
Kochmańska M., Czynniki sukcesu rozwoju przedsiębiorczości w zarządzaniu małymi i średnimi przedsiębiorstwami w regionie małopolskim. „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2008, nr 1.
Lordkipanidze M., Brezet H., Backman M.: The entrepreneurship factor in sustainable tourism development, "Journal of Cleaner Production" 2005, nr 13. (Crossref)
Majewski J.: Nowa generacji produktów turystyki wiejskiej, [w:] Wiejski produkt turystyczny. Doświadczenia i wyzwania. Red. naukowa J. Majewski. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach, Kielce 2012.
Marks-Bielska R., Babuchowska K.: Uwarunkowania rozwoju agroturystyki w województwie warmińsko-mazurskim według opinii właścicieli gospodarstw rolnych, „Folia Pomer. Univ. Technol. Ste-tin. Oeconomica" 2013, nr 299 (70).
McKercher B.: Towards a taxonomy of tourism products, "Tourism Management". 2016, nr 54. (Crossref)
MedlikS.: Leksyn podróży, turystyki i hotelarstwa. PWN, Warszawa 1995.
Middleton V.T.C.: Marketing w turystyce. PAPT, Warszawa 1996.
Milian L: Przedsiębiorczość i przedsiębiorstwo turystyczne: socjopsychologiczne uwarunkowania sukcesu. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa 2000.
Phillips., Hunter C., Blackstock K.: A typology for defining agrotourism. "Tourism Management" 2010, nr 31. (Crossref)
Pretty J.: O zrównoważonym rozwoju gospodarki lokalnej. Fundacja Wspomagania Wsi, Warszawa 1999.
Seweryn R.: Produkt turystyczny i wyznaczniki jego atrakcyjności. „Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie" 2005, nr 697.
Sikora J., Wartecka-Ważyńska A.: Turystyka jako pozarolnicza forma przedsiębiorczości na wsi w świetle badań empirycznych, [w:] Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca. „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu", 2009, nr 50.
Smith S.L.J.: The tourism product. "Annals of Tourism Research" 1994, Vol. 21, No 3. (Crossref)
Soloducho-Pelc L: Czy przedsiębiorczości można się nauczyć-wpływ edukacji na rozwój przedsiębiorczości, [w:] Kształtowanie postaw przedsiębiorczych a edukacja ekonomiczna. Red. naukowa P. Wachowiak, M. Dąbrowski i B. Majewski. Fundacja Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, Warszawa 2007.
Wiatrak A.P.: Przedsiębiorstwo, przedsiębiorca, przedsiębiorczość, [w]: Rola doradztwa w kreowaniu przedsiębiorczości na obszarach wiejskich. Red. naukowa A.P. Wiatrak. SGGW, Warszawa 1996.
Downloads
- Katarzyna Bielecka, Anna Parzonko, Preferencje osób starszych uczestniczących w wach turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 6 (2016)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Jarosław Uglis, Anna Jęczmyk, Zarządzanie walorami turystycznymi parków krajobrazowych w Polsce , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.