Main Article Content
Article Details
Ciarczyńska A.: Public relations w służbie samorządów, [w:] Kreowanie wizerunku miast, Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011.
Dobek-Ostrowska B., Wiszniewski R.: Teoria komunikowania publicznego! politycznego, Wyd.ASTRUM, Wrocław 2002.
Duda A. (red.): Public relations miast i regionów, Wyd. Difin, Warszawa 2010.
Filipiak B., Kogut M., Szewczuk A., Zioło M.: Rozwój lokalny i regionalny. Uwarunkowania, finanse, procedury, Fundacja na rzecz Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2005.
Giedrojć K.: Public relations w administracji, Wyd. Profesjonalne ALPHApro, Ostrołęka 2004.
Huczek M.: Promocja gminy jako sposób wspierania lokalnego rozwoju społeczno-gospodarczego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas, Sosnowiec 2007.
Kosiedowski W.: Samorząd terytorialny w procesie rozwoju lokalnego i regionalnego, Wyd. TNOiK, Toruń 2005.
Szromnik A.: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wyd. Wolters Kluwer, Kraków 2007.
Ustawa z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, http://www.bip.gov.pl/files/download/17/Ustawa_o_dostepie_do_informacji_publicznej.pdf [14.07.2014].
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 roku w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, http://www.bip.gov.pl/files/download/21/Rozporzadzenie_BIP_2007.pdf [14.07.2014].
Statut Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Ziemia Chełmońskiego”, http://www.ziemiachelmonskiego.pl/?cele-lsr,45, [18.07.2014].
Downloads
- Zbigniew Zontek, Plany rozwoju turystyki w strategiach gmin turystycznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 1 (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.