Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE

Main Article Content

Damian Grabiński


Słowa kluczowe : bariery, promocja, strategia marki, fundusze europejskie, urzędy marszałkowskie
Abstrakt
W artykule przedstawiono bariery, na jakie napotykają urzędy marszałkowskie oraz beneficjenci funduszy europejskich podczas promocji i komunikowania w regionach. Wskazano czynniki budowy marki danego województwa. Przedstawiono przyczyny promowania i komunikacji regionów, jako element zwiększenia potencjału gospodarczego regionów – rozwoju infrastrukturalnego i społeczeństwa.

Article Details

Jak cytować
Grabiński, D. (2014). Bariery w komunikacji i promocji w regionach w kontekście wykorzystania funduszy z UE. Turystyka I Rozwój Regionalny, (2), 17–24. https://doi.org/10.22630/TIRR.2014.2.17
Bibliografia

De Chernatony L.: Marka. Wizja i tworzenie marki, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.

Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.

Fundusze europejskie, Raport z badania Omnibus, lipiec 2013 rok.

Raport „Charakterystyka przyjazdów do Polski w 2013 r.” przygotowany na zlecenie Ministerstwa Sportu i Turystyki, Warszawa 2013.

Raport MSZ „10 PL–UE. Polskie 10 lat w Unii”, Warszawa 2014.

Raport Top Promocji polskich miast, powiatów i regionów 2013, raport z badania przeprowadzonego przez Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, styczeń 2013 rok, http://www.10latwue.pl/10-lat-polski-w-ue-to-10-lat-z-funduszami-europejskimi/ [31.05.2014].

Werenowska A.: Public relations w promocji regionu turystycznego, [w:] Innowacje w rozwoju turystyki, K. Nuszkiewicz, M. Roman (red.), Wyd. Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie, Golądkowo 2014.

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.
Rekomendowane teksty
Podobne artykuły

Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.