Main Article Content
Article Details
Akerlof G.A., Shiller R.J.: Zwierzęce instynkty, Studio EMKA, Warszawa 2010.
Bąbel P., Ostaszewski P.: Współczesna psychologia behawioralna, Wyd. UJ, Kraków 2008.
Blanchard A.: Twoja niezależność finansowa poprzez Network Marketing, (w:) Psychologia ekonomiczna, Red. naukowa T. Tyszka, GWP, Sopot 2004.
Clark J.M: Psychologia ekonomiczna, Red. T. Tyszka, GWP, Sopot 2004.
Coniff R.: Korporacyjne zwierzę, CIS, Warszawa 2006.
Failla D.: Podstawy marketingu sieciowego, MLM International Polska, Łódź 1996.
Frank R.H.: Mikroekonomia, jakiej jeszcze nie było, GWP, Gdańsk 2007.
Friedman M.: Psychologia ekonomiczna, Red. naukowa T. Tyszka, GWP, Sopot 2004.
Bogdan G., Wadlewski A.: Multi Level Marketing jako model biznesu, „Minib” 2013, nr 1(7).
Hill D.: Emocjonomika, Rebis, Poznań 2010.
Kosewski M.: Wartości, godność, władza, Vizja Press & IT, Warszawa 2008.
Mankiw N.G, Taylor M.P.: Mikroekonomia, PWE, Warszawa 2009.
Otto J., Olczak A.: Marketing w handlu i usługach, Wydawnictwo Politechniki Łódzkiej, Łódź 2007.
Romanowska M.: Leksykon zarządzania, Difin, Warszawa 2004.
Próchnicki L.: Z dziejów myśli ekonomicznej, Infoplan, Warszawa 2006.
Solek A.: Ekonomia behawioralna a ekonomia klasyczna, „Zeszyty Naukowe PTE” 2010, nr 8.
Tomasz A.: Żurawski H., Szansa XXI wieku, Network Marketing, Wydawnictwo AKAPIT, Kraków 1994.
Tyszka T.: Decyzje. Perspektywa psychologiczna i ekonomiczna, Scholar, Warszawa 2010.
Zaleśkiewicz T.: Psychologia ekonomiczna, PWN, Warszawa 2011.
Downloads
- Krystyna Krzyżanowska, Sławomir Wawrzyniak, Tendencje zmian w zakresie aktywności fizycznej mieszkańców Polski , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 13 (2020)
- Krystyna Krzyżanowska, Sławomir Wawrzyniak, Motywy wyboru szlaków kulinarnych zrzeszonych w konsorcjum „Polskie Szlaki Kulinarne” i ich rozpoznawalność wśród turystów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.