Main Article Content
Article Details
Aaker D.A.: Building Strong Brands. Free Press, New York 1996.
Altkorn J.: Strategia marki. PWE, Warszawa 1999.
Bates C., How to Build Your Total Brand, 2006, www.buildingbrands.com.
Bedbury S., Fenichell S.: A new brand world. Viking Press, New York 2002.
Biel A.L.: Converting Image into Equity. [w:] Brand Equity & Advertising. Advertising’s Role in Building Strong Brands. Red. Naukowa D.A. Aaker, A.L. Biel. Lawrence Erlbaum Associates, Publishers, Hillsdale, New Jersey, Hove and London 1993.
Cabaj W., Kruczek Z.: Podstawy geografii turystycznej. Proksenia, Kraków 2009.
Campbell M.C.: Building Brand Equity. “International Journal of Medical Marketing” 2002, nr 3. (Crossref)
Chernatony L. de: A model for strategically building brands. “Journal of Brand Management” 2001, nr 9. (Crossref)
Dziedzic E.: Obszar recepcji turystycznej jako przedmiot zarządzania strategicznego. „Monografie i Opracowania” 1998, nr 442.
Panasiuk A. (red.): Gospodarka turystyczna. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2002.
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny. PWE, Warszawa 2005.
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny. Pomysł, organizacja, zarządzanie. PWE, Warszawa 2005.
Kall J.: Tożsamość marek należących do sieci detalicznych. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2005.
Kall J.: Tożsamość marki we wprowadzaniu marki na rynek. „Marketing i Rynek” 2003, nr 10.
Keller K.L.: Conceptualizing, Measuring, Managing Customer-Based Brand Equity. “Journal of Marketing” 1993, nr. 1. (Crossref)
Keller K.L.: Strategic Brand Management. Building, Measuring, and Managing Brand Equity. 3rd ed. Prentice Hall, Upper Saddle River, New Jersey 2008.
Gołembski G. (red.): Kompendium wiedzy o turystyce. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań 2007.
Kotler Ph., Armstrong G., Cunningham P.H.: Principles of Marketing (6th Canadian ed.) Scarborough, ON: Pearson Prentice Hall 2005.
Leuthesser L.: Defining, Measuring, and Managing Brand Equity, Conference Summary. Cambridge, MA: Marketing Science Institute, May 1988.
Martesen A., Grønholdt L.: Building Brand Equity: A Customer-Based Modelling Approach. “Journal of Management Systems” 2004, nr 3.
Medlik S.: Leksykon podróży, turystyki i hotelarstwa. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995.
Meyer B., Lewandowska A.: Współpraca gmin w procesie kształtowania regionalnego produktu turystycznego na przykładzie Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty. [w:] Gospodarka turystyczna w regionie. Wybrane zagadnienia jej funkcjonowania. Red. naukowa A. Rapacz. Wydawnictwo AD REM, Jelenia Góra 2009.
Meyer B.: Turystyka jako ekonomiczny czynnik kształtowania przestrzeni. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2004.
Michałowski K.: Rola i znaczenie markowych produktów turystycznych w rozwoju regionów. „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” nr 383, „Ekonomiczne Problemy Turystyki” 2004, nr 4.
Middleton V.T.C.: Marketing w turystyce. PAPT, Warszawa 1996.
Molenda M.: Kreowanie regionalnego produktu turystycznego. „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” nr 701 „Ekonomiczne Problemy Usług” 2012, nr 86.
Nogalski B., Szpitter A.: Projektowanie strategii marki jako proces przeobrażeń w przedsiębiorstwie. [w:] Mechanizmy i obszary przeobrażeń w przedsiębiorstwie. Red. naukowa A. Potocki. Wydawnictwo Difin, Warszawa 2007.
Nogalski B., Szpitter A.: Strategia marki w budowaniu przewagi pozycyjnej i narzędziowej przedsiębiorstwa. [w:] Wybrane aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Red. naukowa Z. Nasalski. Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie, Olsztyn, 2007.
Ogilvy D.: Ogilvy on Advertising. Orbis Publishing, London 1983.
Sacha S.: Definiowanie produktu turystycznego. [w:] Kierunki aktywizacji gospodarczej przez turystykę na obszarach przygranicznych, materiały konferencyjne. Krosno 20-21 marca 2000.
Srivastava R.K., Shocker A.: Brand Equity: A Perspective on Its Meaning and Measurement. Technical Working Paper, Cambridge. MA: Marketing Science Institute, October 1991.
Stankovic L., Djukic S.: Strategic brand management in global environment. “Facta Universitatis”, series: “Economics and Organization” 2006, nr 2.
Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny – miejsce. „Turyzm” 2003, nr 1. (Crossref)
Strebinger A., Schweiger G., Otter T.: Brand Equity Brand Equity and Consumer Information Processing: A Proposed Model, Working Paper, Institut für Absatzwirtschaft, Wirtschaftsuniversität Wien, Working Paper July 1998.
Kurek W. (red.): Turystyka. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Upshaw L.B.: Building Brand Identity – A Strategy for Success in a Hostile Marketplace. John Wiley & Sons, New York 1995.
Wodejko S.: Ekonomiczne zagadnienia turystyki. Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, Warszawa 1998.
Zimmermann R., Klein -Bölting U., Dander B., Murad-Aga T.: Brand Equity Review. BBDO, November 2001.
Downloads
- Agata Balińska, Małgorzata Błaszczak, Przyrodniczo-społeczne dysfunkcje rozwoju turystyki w Tajlandii , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 1 (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.