Main Article Content
Article Details
Chrząścik M.: Teoretyczne ujęcie promocji w aspekcie koncepcji marketingu terytorialnego. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Seria: Administracja i Zarządzanie2012, nr 21 (94), s. 143–151.
Ciarczyńska A.: Zróżnicowanie interpretacyjne marketingu terytorialnego i jego wpływ na poziom realizacji celów marketingowych. Economic and Regional Studies 2011, nr 1 (4), s. 17–22.
Florek M.: Janiszewska K.: Marketing terytorialny w aglomeracji poznańskiej. AEP, Poznań 2010.
Florek M.: Podstawy marketingu terytorialnego. AEP, Poznań 2007.
Kaplan A., Haenlein M.: Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, Business Horizons 2010, t. 53, nr 1. (Crossref)
Kaznowski D.: Social media – społeczny wymiar Internetu. [W:] J. Królewski, P. Sala (red.): E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. PWN, Warszawa 2016.
Konik R.: Najnowsze nowe media i stare nowe media. Spór o definicję nowych mediów, Pismo Naukowo-Artystyczne ASP we Wrocławiu 2016, nr 22, s. 20–39.
Łosiewicz M.: Nowe media w trzecim sektorze. Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2018.
Mruk H., Pilarczyk B., Szulc H.: Marketing. Uwarunkowania i instrumenty, Poznań 2005.
Polańska K.: Biznesowy charakter mediów społecznościowych. Zeszyty Naukowe. Studia Informatica, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 2011, nr 656.
Raszkowski A.: Marketing terytorialny a konkurencyjność regionalna. [W:] E. Łaźniewska, M. Gorynia (red.): Konkurencyjność regionalna. Koncepcje – strategia – przykłady. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Sekuła A.: Marketing terytorialny. [W:] M. Daszkowska (red.): Marketing. Ujęcie systemowe, Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, Gdańsk 2005.
Social Media w Polsce 2021 – nowy raport, https://empemedia.pl/social-media-w-polsce-2021-nowyraport (dostęp: 10.05.2021).
Stępowski R.: Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? Słowa i Myśli, Warszawa 2015.
Szromnik A.: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wolters Kluwers, Kraków 2007.
Szromnik A.: Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia. Edu-Libri, Kraków 2015.
Żbikowski J.: Adaptacja koncepcji marketingu terytorialnego przez jednostki samorządu terytorialnego szansą rozwoju terytorialnego. Studia z zakresu prawa, administracji i zarządzania UKW 2012, t. 1.
Downloads
- Joanna Pietrzak-Zawadka, Paulina Malej, Preferencje mieszkańców Białegostoku w zakresie spędzania czasu wolnego na terenach leśnych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Ewa Jaska, Targi jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.