Main Article Content
Article Details
Blythe J.: Komunikacja marketingowa, Wyd. PWE, Warszawa 2002.
Drab A.: Marketing wystawienniczy, czyli jak odnieść sukces na targach, Wyd. Business Press, Warszawa 1995.
Dru J.M.: Disruption Live. Zmiana reguł na rynku, Wyd. TCG, Warszawa 2003.
Gębarowski M.: Współczesne targi: skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Wyd. Regan Press, Gdańsk 2010.
http://www.epr.pl/targi-jako-skuteczne-narzedzie-marketingu,event-pr,1232,1.html [08.08.2014].
http://www.smaki-regionow.pl/pl/o_targach/ [09.09.2014].
http://www.polagra-food.pl/wyposazeniesklepow/pl/program_2012/targi_smaki_regionow/ [09.09.2014].
http://www.regionalia.com.pl/dla-wystawcow/konkurs-dla-wystawcow.html [09.09.2014].
http://natemat.pl/113459,stworzyli-targ-sniadaniowy-teraz-to--marka-promujaca-polske [10.09.2014].
http://targsniadaniowy.pl/ [10.09.2014].
http://magazynkuchnia.pl/magazynkuchnia/1,121641,15121915,Swiateczny_Targ_w_FORTECY_u_Kreglickichhtml [10.08.2014].
http://www.targi.lodz.pl/targi/247-natura-food-miedzynarodowe-targi-zywnosci-ekologicznej-itradycyjnej-j/ [10.09.2014].
http://jarmark.jakubowy.pl/idea-jarmarku-jakubowego/historia/ [10.09.2014].
http://wfos.szczecin.pl/869-jarmark-jakubowy-2014.html [10.09.2014].
http://www.trzyznakismaku.pl/blog/zapraszamy-na-ostatnie-z-nami-targi-w-tym-roku [26.09.2014].
Kuca A.A.: Na jakich targach i po co bywać?, „Gazeta Targowa. Raport: Targi w Polsce” 1995, nr 6 (181).
Lux J., Michalska-Kobiela A.: Reklama, Wyd. Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna Adam, Warszawa 2001.
Szromnik A.: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku. Wyd. Wolters Kluwer Polska, Kraków 2007.
Szromnik A.: Miejsce spotkań handlowych (cz. II), „Gazeta Targowa” 1999, nr 3(232).
Mruk H., A. Kucy A. (red.): Marketing targowy. Vademecum wystawcy, Wyd. Polska Korporacja Targowa, Warszawa 2006.
Downloads
- Joanna Cybulska, Promocja gminy Żabia Wola jako element rozwoju turystyki , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Jaska, Natalia Grzelak, Ocena użyteczności social mediów w rekrutacji pracowników , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Ewa Jaska, Paulina Stolarska, Agnieszka Werenowska, Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Ewa Jaska, Znaczenie komunikacji wewnętrznej w zarządzaniu zmianą w przedsiębiorstwie , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska, Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Ewa Jaska, Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Postawy pokolenia Z wobec zmian środowiskowych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.