Main Article Content
Article Details
Czerska Z.: Przełomy w zarządzaniu. Zarządzanie zasobami ludzkimi, Wydawnictwo TNOiK, Toruń 2011.
Dąbrowski B., Rostek R., Kurda W.: Komunikacja: niedoceniona broń w zarządzaniu zmianą, Harvard Business Review Polska, 2003, nr 9.
Drucker P.F.: Zarządzanie XXI wieku - wyzwania. Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2009.
Grossman D.: Komunikacja wewnętrzna istotna jak nigdy wcześniej, www.komunikat.rrcc.pl/2010/07/ komunikacja-wewnętrzna-istotna-jak-nigdy-wcześniej (dostęp 12.04.2016).
Karbowiak K., Wyrzykowska B.: Podstawy teorii organizacji i zarządzania, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2009.
Kożuch B.: Nauka o organizacji, CeDeWu, Warszawa 2013.
Masłyk-Musiał E.: Zarządzanie zmianami w firmie, Wydawnictwo CIM, Warszawa 1996.
Mrówka R.: Przywództwo w organizacjach, Oficyna Wolters Kluwer Business, Warszawa 2010.
PencJ.: Sterowanie procesami zmian w organizacji, http://www.placet.com.pl/?mod=Artykuly&id=55 (dostęp 20.04.2016).
Potocki A.: Instrumenty komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2008.
Downloads
- Agnieszka Werenowska, City placement jako instrument promocji miasta , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 9 (2018)
- Agnieszka Werenowska, City placement jako forma promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
- Agnieszka Wojewódzka-Wiewiórska, Marlena Sobkowicz, City placement w rozwoju funkcji turystycznej na obszarach wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Ewa Jaska, Natalia Grzelak, Ocena użyteczności social mediów w rekrutacji pracowników , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Ewa Jaska, Paulina Stolarska, Agnieszka Werenowska, Kompetencje komunikacyjne sprzedawcy – determinanta skutecznej sprzedaży bezpośredniej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska, Komunikacja polskich miast z otoczeniem społeczno-gospodarczym w nowych mediach , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Ewa Jaska, Agata Balińska, Agnieszka Werenowska, Postawy pokolenia Z wobec zmian środowiskowych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Agata Balińska, Ewa Jaska, Agnieszka Werenowska, Wybrane zachowania odpowiedzialne środowiskowo i społecznie generacji Z w kontekście gospodarki dobra wspólnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
- Ewa Jaska, Targi jako forma komunikacji przedsiębiorstwa z grupami otoczenia , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.