Main Article Content
Article Details
Bosiacki, S. (2016). Turystyka aktywna w strategii rozwoju turystyki w województwie wielkopolskim. Ekonomiczne Problemy Turystyki 1 (33), s. 151–162.
Chojnacka-Ożga, L., Ożga, W. (2011). Stan obecny i możliwości rozwoju szlaków krajoznawczych w Polsce. W: I. Ozimek (red.). Funkcjonowanie i rozwój współczesnej turystyki – wybrane zagadnienia. Warszawa: Wydawnictwo SGGW, s. 89–108.
Florek, W., Majewski M. (2021). Elementy geoturystyczne na Szlaku Piastowskim. Słupskie Prace Geograficzne 18, s. 5–13.
Górska-Zabielska, M. (2015). Najcenniejsze głazy narzutowe w Wielkopolsce i ich potencjał geoturystyczny. Przegląd Geologiczny 63 (8), s. 455–464.
Hetman, K. (2012). Znajomość i zainteresowanie branży turystycznej w Polsce Szlakiem Piastowskim w odniesieniu do turystyki edukacyjnej. Studia Lednickie XII, s. 161–186.
Kaczmarek, J., Stasiak, A., Włodarczyk, B. (2010). Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie. Warszawa: PWE.
Kołodziejczak, A. (2016). Inicjatywy klastrowe jako narzędzie regionalnego rozwoju turystyki. Studia Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju Polskiej Akademii Nauk, t. CLXXII, s. 137–148.
Kołodziejczyk, K. (2014). Pojęcie szlaku turystycznego w polskiej literaturze przedmiotu. Warsztaty z Geografii Turyzmu, t. 5, s. 115–128.
Koźlak, A. (2008). Wpływ wizerunku marki regionu na jego konkurencyjność. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 511. Ekonomiczne Problemy Usług nr 26, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, s. 5–14.
Łęcki, W. (2006). Szlak Piastowski – przewodnik. Poznań: Wydawnictwo Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej i Centrum Animacji Kultury.
Łuczak, M. (2015). Znaczenie szlaku jako produktu turystycznego w kreowaniu wizerunku regionu. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr 511. Ekonomiczne Problemy Zarządzania,
Finansów i Marketingu nr 40. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, s. 21–31.
Raport z realizacji strategii rozwoju turystyki dla Powiatu Gnieźnieńskiego z ujęciem produktów turystycznych na lata 2008–2020 (2020). Pobrano z: https://powiat-gniezno.pl/fotki/files/files/old/r_files/III_raport_strategia_turystyki.pdf (dostęp: 21.03.2023).
Rohrscheidt v., A. M. (2008). Kulturowe szlaki turystyczne – próba klasyfikacji oraz postulaty w zakresie ich tworzenia i funkcjonowania. Turystyka Kulturowa 2, s. 18–31.
Rohrscheidt v., A. M. (2009). Szlak Piastowski. Wyniki waloryzacji potencjału turystyczno-kulturowego. Turystyka Kulturowa 4, s. 67–84.
Rohrscheidt v., A. M. (2013). Szlak Piastowski w przebudowie. Struktura, zarządzanie, oferta kulturowo-turystyczna. Kraków: Proksenia.
Stasiak, A. (2006). Produkt turystyczny – szlak. Turystyka i Hotelarstwo 10, s. 17–18.
Szał, Ł. (2018). Szlak Piastowski jako sieciowy produkt turystyczny w ocenie użytkowników mediów społecznościowych. W: Z. Młynarczyk, A. Zajadacz (red.). Uwarunkowania i plany rozwoju turystyki. Turystyka przyrodnicza i uwarunkowania jej rozwoju. Turystyka i Rekreacja – Studia i Prace 20, Poznań: Bogucki Wydawnictwo Naukowe, s. 93–108.
Wróblewski, R. (1996). Dlaczego i po co utworzono oraz czym jest Nadgoplański Park Tysiąclecia? Studia Lednickie 4, s. 11–21.
https://regionwielkopolska.pl/turystyka/gry-terenowe/questy/
Downloads
- Agata Balińska, Małgorzata Łukasiak, Wybrane metody wskaźnikowe w ocenie aplikacji Booking.com , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Longina Chojnacka-Ożga, Wojciech Ożga, Portugalskie wyspy Makaronezji nowym kierunkiem zagranicznej turystyki poznawczej Polaków , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
- Longina Chojnacka-Ożga, Aleksandra Ożga, Wojciech Ożga, Turystyka uzdrowiskowa w Polsce i jej znaczenie w rozwoju lokalnym , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 22 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.