Main Article Content
Article Details
Armstrong, G., Kotler, P. (2012). Marketing. Krakoìw: Wydawnictwo Wolters Kluwer.
Berkley, H. (2005). Marketing internetowy w małej firmie. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Chaffey, D. (2016). Digital business i e-commerce management. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Dziekoński, M. (2014). Marketing 3.0. W: J. Kroìlewski, P. Sala (red.). E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Dwojcik, (2016). E-mail marketing – narzędzie doskonałe? Pobrano z: https://www.eactive.pl/blog-oseo/e-mail-marketing-narzedzie-doskonale/ (dostęp: 27.05.2025).
Egri, G., Bayrak, C. (2014). The Role of Search Engine Optimization on Keeping the User on the Site. Procedia Computer Science, 36, s. 335–342. DOI: https://doi.org/10.1016/j.procs.2014.09.102
Fly.pl. Biura podróży. Pobrano z: https://fly.pl/biura-podrozy/ (dostęp: 27.05.2025).
Frąckiewicz, E. (2006). Marketing internetowy. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Iwanek, Ł. (2015). Marketing w wyszukiwarkach. W: I. Półog, M. Gałecki, M. Pawłowski, W. Wietecha (red.). Poradnik dla internetowego reklamodawcy. Warszawa: Wydawnictwo IAB Polska.
Król, K., Halva, J. (2017). Measuring efficiency of websites of agrotouristic farms from Poland and Slovakia. Economic and Regional Studies, 10 (2),
Maraski, A. (2023). Na czym polega SMM, czyli Social Media Marketing? Pobrano z: https://eventis.pl/artykul/social-media-marketing-id23 (dostęp: 27.05.2024).
Porter, M. (2001). Strategy and the Internet. Harvard Business Review, 3.
Reed, J. (2012). Marketing internetowy: szybkie łącze z klientami. Gliwice: Wydawnictwo Helion.
Strzębicki, D. (2019). Rozwój nowych modeli e-biznesowych opartych na technologiach społecznościowych w turystyce. Zeszyty Naukowe Turystyka i Rekreacja. Zeszyt 23 (1), s. 35.
Strzębicki, D. (2022). Rola i zastosowanie marketingu wyszukiwarkowego w branży turystycznej. Zeszyty Naukowe Turystyka i Rekreacja. Zeszyt 30 (1), s. 27.
Świerczyńska-Kaczor, U. (2012). e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej. Warszawa: Difin.
Trzcieliński, S., Frontczak, T. (2003). Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie, s. 37.
Wakacje.pl. Pobrano z: https://www.wakacje.pl/wczasy/?all-inclusive.pl (dostępu 13.05.2025).
Widerowska, D. (2021). Najlepsze bezpłatne i płatne narzędzia marketingowe. Pobrano z: https://brandnewportal.pl/digital-marketing/narzedzia-marketingu-internetowego/ (dostęp: 27.05.2025).
Downloads
- Beata Pyshynskaya, Grzegorz Godlewski, Blog turystyczny jako narzędzie promocjiw świadomości i ocenie młodych konsumentów , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 23 (2025)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Mariusz Grębowiec, Weronika Pachnicka, Rola marketingu terytorialnego w procesie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Szklarskiej Poręby , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.