Main Article Content
Article Details
BPX SA (2022). Chmura obliczeniowa jest wykorzystywana już przez 42% przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. Pobrano z: https://www.bpxglobal.com/blog-post/chmura-obliczeniowa-jest-wykorzystywana-juz-przez-42-przedsiebiorstwa-w-unii-europejskiej/ (dostęp: 29.01.2023).
Dziembek, D. (2017). Technologie informacyjno-komunikacyjne oferowane w publicznej chmurze obliczeniowej w działalności organizacji wirtualnych. Ekonomiczne Problemy Usług 1 (126), t. 2, s. 55–64. DOI: http:doi.org/10.18276/epu.2017.126/2-06
Jaska, E., Werenowska, A. (2017). Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Warszawa: Wydawnictwo SGGW.
Kaliszczak, L., Pawłowska-Mielech, J. (2019). Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne jako determinanta rozwoju MSP. Nierówności Społeczne a Wzrost Gospodarczy 58, s. 129–140. DOI: http://doi.org.10.15584/nsawg.2019.2.9
Kiełtyka, L., Zygoń, O. (2018). Współczesne formy komunikacji – jak zarządzać z wykorzystaniem Internetu Rzeczy i Wszechrzeczy. Przegląd Organizacji 2 (937), s. 24–33. DOI: https://doi.org/10.33141/po.2018.02.04
Leoński, W. (2014). Technologie informacyjno-komunikacyjne jak czynnik poprawy konkurencyjności polskich przedsiębiorstw. Studia i Materiały Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 38, t. 1, s. 181–192.
Markowski, M. (2019). Przedsiębiorstwa wykorzystują rozwiązania Internetu rzeczy, ale są zdezorientowane w kwestii osiąganych celów. Pobrano z: https://bitdefender.pl/przedsiebiorstwa-wykorzystuja-rozwiazania-internetu-rzeczy-ale-sa-zdezorientowane-w-kwestii-osiaganych-celow/ (dostęp: 07.02.2023).
Poznańska, K., Marczak, A. (2018). Wykorzystanie technologii chmury obliczeniowej w przedsiębiorstwach w krajach Unii Europejskiej. Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 52/2, s. 481–493.
Skowrońska, A., Tarnawa, A. (red.), (2021). Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Warszawa, s. 79.
Skowrońska, A., Tarnawa, A. (red.), (2022). Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Warszawa, s. 76.
GUS (2022). Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2022 r. Warszawa–Szczecin.
Smejda, P. (2016). Internet Rzeczy (IOT) we współczesnej gospodarce. Rola, zadania i bariery rozwoju. Zeszyty Naukowe Politechniki Łódzkiej. Organizacja i Zarządzanie 1208, z. 64, s. 43–55.
Wallis, A. (2017). Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w XXI wieku. Zeszyty Naukowe Wydziału Nauk Ekonomicznych 21, s. 321–335.
Downloads
- Jan Zawadka, Agata Wiśniewska, Popularność pieszej turystyki górskiej wśród studentów SGGW w Warszawie , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 19 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.