Main Article Content
Article Details
Baggio, R., Cooper, C. (2009). Knowledge transfer in a tourism destination: the effects of a network structure. Service Industrial Journal, 30 (10), s. 1–15. (Crossref)
Batorski, D., Zdziarski, M. (2009). Analiza sieciowa i jej zastosowanie w badaniach organizacji i zarządzania. Problemy Zarządzania, 7 (4), s. 157–184.
Bjork, P., Virtanen, H. (2005). What tourism project managers need to know about cooperation facilitators. Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism, 5 (3), s. 212–230. (Crossref)
Czakon, W. (2012). Sieci w zarządzaniu strategicznym. Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Czakon, W. (2015). Sieci międzyorganizacyjne w naukach o zarządzaniu – w kierunku sieciowych modeli biznesu. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 217, s. 9–18.
Czernek, K. (2017). Zakorzenienie społeczne jako determinanta współpracy w sektorze turystycznym. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Ford, D., Håkansson, H., Johanson, J. (1986). How do companies interact? Industrial Marketing and Purchasing, 1 (1), s. 26–41.
GUS (2022). Obszary wiejskie w Polsce w 2020 r. Analizy statystyczne. Główny Urząd Statystyczny, Urząd Statystyczny w Olsztynie, Warszawa, Olsztyn.
Jalinik, M. (2016). Doradztwo w działalności turystycznej. Białystok: Zamiejscowy Wydział Leśny w Hajnówce.
Jewtuchowicz, A. (2001). Rozwój, środowisko, sieci innowacyjne i lokalne systemy produkcyjne. W: K. B. Matusiak, E. Stawasz, A. Jewtuchowicz (red.). Zewnętrzne determinanty rozwoju innowacyjnych firm. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 69–95.
Kawa, A. (2013). Analiza sieci przedsiębiorstw z wykorzystaniem metody SNA. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 14 (13), s. 77–87.
Klimas, P., Czakon, W. (2012). Teleologiczne uwarunkowania koopetycji. W: F. Sitkiewicz (red.). Wybrane problemy kooperacji w rozwoju współczesnych organizacji. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne oddział w Łodzi, s. 25–37.
Klimas, P. (2013). Analiza sieciowa w naukach o zarządzaniu. W: W. Czakon (red.). Podstawy metodologii badań w naukach o zarządzaniu. Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa, s. 228–249.
Łukasiński, W. (2011). Kapitał relacyjny a konkurencyjność organizacji. Ekonomiczne Problemy Usług, 73, s. 389–401.
Olesiński, Z. (2010). Zarządzanie relacjami międzyorganizacyjnymi. Warszawa: Wydawnictwo . C.H. Beck.
Pavlovich, K. (2003). The evolution and transformation of a tourism destination network: The Waitomo caves, New Zeland. Tourism Management, 24, s. 203–216. (Crossref)
Roman, M. (2018). Innowacyjność agroturystyki jako czynnik poprawy konkurencyjności turystycznej makroregionu Polski Wschodniej. Warszawa: Wydawnictwo SGGW.
Sawicki, B. (2007). Agroturystyka w aktywizacji rozwoju obszarów wiejskich. Lublin: Integraf.
Sikora, J. (2012). Agroturystyka. Przedsiębiorczość na obszarach wiejskich. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck.
Stańczyk-Hugiet, E., Gorgól, J. (2012). Elementy sieci międzyorganizacyjnych – aspekty organizacyjno--zarządcze. W: J. Niemczyk, E. Stańczyk-Hugiet, B. Jasiński (red.). Sieci międzyorganizacyjne.
Współczesne wyzwanie dla teorii i praktyki zarządzania. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa, s. 19–34.
Wasiluk, A., Tomaszuk, A. (2020). Organizacja w sieci relacji. Białystok: Wydawnictwo Politechniki Białostockiej.
Wiatrak, A. P. (2003). Organizacje sieciowe – istota ich działania i zarządzania. Współczesne Zarządzanie, 3, s. 7–18.
Wojciechowska, J. (2018). Agroturystyka. Signum turystyki i obszarów wiejskich. Warszawa: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Downloads
- Tomasz Felczak, Skala i zróżnicowanie poziomu zatrudnienia w jednozakładowych spółdzielniach mleczarskich w Polsce , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Arkadiusz Niedziółka, Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju usług turystycznych na obszarach wiejskich w wybranych gminach powiatu krakowskiego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 11 (2019)
- Arkadiusz Niedziółka, Współpraca instytucjonalno-sieciowa w rozwoju turystyki na wybranych obszarach przyrodniczo cennych w Małopolsce , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 13 (2020)
- Arkadiusz Niedziółka, Zarządzanie strategiczne i marketingowe w turystyce kulturowej na obszarach wiejskich powiatu nowotarskiego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 8 (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.