Main Article Content
Article Details
Ady, M., Quadri-Felitti, D. (2015). Consumer Research Identifies How to Present Travel Review Content for More Bookings. TrustYou, s. 1. Pobrano z: http://www.trustyou.com (dostęp: 05.04.2023).
Gołąb-Andrzejak, E. (2014). Wpływ jakości usług hotelarskich na satysfakcję i kształtowanie lojalności gości hotelowych. Marketing i Rynek, 8, s. 1060.
Karlsson, L., Kemperman, A., Dolnicar, S. (2017). May I Sleep in Your Bed? Getting Permission to Book. Annals of Tourism Research, 62, s. 10–12. DOI: http://dx.doi.org/10.1016/j.annals.2016.10.002 (Crossref)
Kotler, Ph., Armstron, G. (2004). Principles of Marketing. Upper Saddle River. Pearson Education LTD.
Lien, N., Kao, S. (2008). The Effects of Service Quality Dimensions on Customer Satisfaction Across Different Service Types: Alternative Differentiation as a Moderator. Advances in Consumer Research, Volume 35, s. 522.
Litvin, S., Goldsmith, R., Pan, B. (2008). Electronic Word-of-Mouth in Hospitality and Tourism Management. Tourism Management, 29, s. 458-468. DOI: http://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.05.011 (Crossref)
Merriam-Webster (2022). Content analysis. Pobrano z: https://www.merriam-webster.com (dostęp: 10.04.2023).
Parasuraman, A., Zeithaml, V., Berry, L. (1985). A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research. Journal of Marketing, 49 (4), s. 42. (Crossref)
Reyes-Menendez, A., Saura, J., Martinez-Navalon, J. (2019). The Impact of e-WOM on Hotels Management Reputation: Exploring TripAdvisor Review Credibility With the ELM Model, IEEE Access, vol. 7, s. 68868–68877. DOI: http://doi.org/10.1109/ACCESS.2019.2919030 (Crossref)
Weng, S. (2018). Hotel vs. Airbnb: What Attributes Do Travelers Value the Most? California State Polytechnic University, Pomona. Pobrano z: https://scholarworks.calstate.edu/concern/theses/h989r568p, s. 5.
Wrukowska, D. E. (2019). Pomiar jakości usług hotelarskich z zastosowaniem metody SERVQUAL. Zeszyty Naukowe ZPSB Firma i Rynek, 1 (55), s. 123.
Xu, X., Li, Y. (2016). The antecedents of customer satisfaction and dissatisfaction toward various types of hotels: A text mining approach. International Journal of Hospitality Management, 55, s. 57–69. DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2016.03.003 (Crossref)
Zeithaml, V., Bitner, M. J. Gremler D. (2017). Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm, 7th Edition. Boston MA. McGraw-Hill Education.
Zhang, Z., Ye, Q., Law, R. (2011). Determinants of hotel room price: An exploration of travelers’ hierarchy of accommodation needs. International Journal of Contemporary Hospitality Management, 23 (7), s. 972–981. DOI: https://doi.org/10.1108/09596111111167551 (Crossref)
Downloads
- Ewa Jaska, Natalia Grzelak, Ocena użyteczności social mediów w rekrutacji pracowników , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Dariusz Strzębicki, Wykorzystanie treści generowanych przez użytkowników (UGC) w funkcjonowaniu agencji podróży online , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 18 (2022)
- Dariusz Strzębicki, Rola i zróżnicowanie postów facebookowych w komunikacji marketingowej biur podróży , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 22 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.