Main Article Content
Article Details
Balińska A., Sieczko A., Zawadka J.: Turystyka. Wybrane zagadnienia, Difin, Warszawa 2014.
Balińska A.: Konkurencyjność produktu turystyki wiejskiej w opinii turystów, Acta Scientiarum Polonorum, Oeconomia 2010, nr 9(4), s. 5–14.
Bogusz M., Tomaszewski M.: Sieciowe produkty turystyki wiejskiej jako przykład innowacji na obszarach wiejskich, [w:] Sieci współpracy w turystyce wiejskiej: stan obecny i nowe wyzwania, J. Wojciechowska (red.), Uniwersytet Łódzki, Centrum Doradztwa Rolniczego, Kraków 2017.
Brelik A., Bogusz M.: Wpływ otoczenia instytucjonalnego na rozwój gospodarstw agroturystycznych w Karpatach polskich, Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2011, nr 13(8), s. 19–23.
Jęczmyk A., Maćkowiak M.: Lokalne grupy działania jako przykład współpracy sieciowej sprzyjającej tworzeniu produktu turystycznego, [w:] Gospodarka turystyczna w regionie, A. Rapacz (red.), Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 2013, nr 304, s. 114–123.
Kurek W.: Turystyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
Leśniak L.: 2012, Rola lokalnych grup działania w tworzeniu wiejskiego produktu turystycznego, [w:] Wiejski produkt turystyczny. Doświadczenia i wyzwania, J. Majewski (red.), Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa, Kielce 2012.
LGD „Kraina wokół Lublina”: Turystyka, Pakiety turystyczne, http://www.krainawokollublina.pl/index.
php/turystyka/pakiety-turystyczne (dostęp: 27.10.2019).
Niezgoda A., Zmyślony P.: Popyt turystyczny, [w:] Uwarunkowania i perspektywy rozwoju, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2003.
Oficjalna strona informacji turystycznej Gminy Ciężkowice, Pleśna, Wojnicz, Zakliczyn, http://it.dunajecbiala.pl/pl/00208,pakiety_turystyczne (dostęp: 27.10.2019).
Panasiuk A.: Produkt turystyczny. Pojęcie, struktura, uwarunkowania kreowania, [w:] Produkt turystyczny. Innowacje – marketing – zarządzanie, M. Dębski, U. Żuławska (red), Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, Łódź 2019.
Poradnik dla lokalnych grup działania w zakresie opracowania lokalnych strategii rozwoju na lata 2014–2020, Departament Rozwoju Obszarów Wiejskich Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi na podstawie wyników prac Zespołu Roboczego ds. Opracowania Zakresu Lokalnych Strategii Rozwoju przy Grupie tematycznej ds. Podejścia Leader, Warszawa 2015.
Prus P., Roman M., Ramczykowska A.: Czynniki przyrodniczo-rolnicze i ekonomiczne determinujące rozwój agroturystyki w Powiecie Kościerskim, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2017, nr 3(26), s. 96–107.
Puchała J.: Pierwsze doświadczenia Lokalnych Grup Działania w zarządzaniu rozwojem lokalnym z wykorzystaniem metodologii budowania sieciowego produktu markowego w turystyce wiejskiej, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa, Kielce 2011.
Roman M., Niedziółka A.: Agroturystyka jako forma przedsiębiorczości na obszarach wiejskich, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2017.
Roman M., Prus P., Ramczykowska A.: .: Agritourism as a form of income diversification on farms in Kościerski District, Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2017, nr (19)1, s. 151–157. (Crossref)
Sieczko A., Parzonko A.J.: Wsparcie instytucjonalne promocji turystyki wiejskiej, Wydawnictwo Turystyka i Rozwój Regionalny 2018, nr 10, s. 85–95. (Crossref)
Stowarzyszenie LGD „Stobrawski Zielony Szlak”: Pakiety turystyczne, http://stobrawskiszlak.pl/679/pakiety-turystyczne.html?Page=1 (dostęp: 27.10.2019).
Strzembicki L.: Budowanie marki turystyki wiejskiej – podstawowe determinanty i kierunki działań, [w:] Marka wiejskiego produktu turystycznego inicjatywy i inspiracje, E. Kmita-Dziasek (red.), Wydawnictwo Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie, Kraków 2009.
Wojcieszak M.: Produkty turystyczne na obszarach metropolitalnych, [w:] Wyzwania w rozwoju turystyki, A. Balińska (red.), Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2016.
Downloads
- Bartłomiej Trajer, Marzena Trajer, Wspieranie innowacji w sektorze rolnym , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Małgorzata Bogusz, Barbara Kiełbasa, Formy i metody doradztwa w agrobiznesie na podstawie działalności szkoleniowej ośrodków doradztwa rolniczego w dobie pandemii COVID-19 , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 16 (2021)
- Małgorzata Bogusz, Turystyka jako czynnik wielofunkcyjnego rozwoju obszarów wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 18 (2022)
- Małgorzata Bogusz, Sylwia Galiszewska, Determinanty rozwoju agroturystyki w powiecie gorlickim , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 8 (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.