Main Article Content
Article Details
Altkorn J.: Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004, s. 145.
Bogdański M., Żerański M.: Gmina Kadzidło w samym sercu kurpiowszczyzny – przewodnik turystyczny, Biblioteczka Kurpiowska tom 4, Pracownia na Pastwiskach, Cieszyn–Kadzidło 2009.
Ciarczyńska A.: Public relations w służbie samorządów, [w:] Kreowanie wizerunku miast A. Grzegorczyk, A. Kochaniec (red.), Wydawnictwo Wyższa Szkoła Promocji, Warszawa 2011.
Dobroński A.: Równianka Kurpiowska. Wybór z prac Adama Chętnika, Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe, Ostrołęka 1992.
Jaska E., Werenowska A.: Instrumentarium public relations stosowane w kreowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego, [w:] Społeczno-ekonomiczne wymiary współczesnej samorządności, E. Jaska, T. Skoczek (red.), Wydawnictwo Muzeum Niepodległości, Warszawa 2018.
Kaczmarek J., Stasiak A., Włodarczyk B.: Produkt turystyczny, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.
Korenik S., Zakrzewska-Półtorak A.: Teorie rozwoju regionalnego – ujęcie dynamiczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2011.
Lendo T.: Nasze dziedzictwo Kurpiowszczyzna, Ostrołęckie Towarzystwo Naukowe, Ostrołęka 2009.
Markowski T.: Zarządzeni rozwojem miast, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999.
Michalski E.: Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.
Michałowski L.: Turystyka i sposoby promocji miast, Studia regionalne i lokalne 2003, nr 4(14), s. 91–110.
Mróz K.: Kurpiowska Sztuka Ludowa, Związek Stowarzyszeń „Kurpsie Razem”, Myszyniec 2009.
Ozorowski M.: Kultura religijna Kurpiowszczyzny, Wydawnictwo Wszechnicy Mazurskiej, Olecko 2004.
Panasiuk A.: Marketing w turystyce i rekreacji, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013.
Porter M.E.: Portret o konkurencji, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2001.
Sobczyk G., Celoch A.: Promocja jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa, [w:] Skuteczna komunikacja i promocja. Podręcznik dla studentów specjalności Komunikacja Urzędowa i Biznesowa, D. Filar (red.), Wydawnictwo UMSC, Lublin 2012.
Stawasz D.: Ekonomiczno-organizacyjne uwarunkowania rozwoju regionu – teoria i praktyka, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004.
Szromnik A.: Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku, Wydawnictwo Wolters Kluwer, Warszawa 2016.
Downloads
- Izabela Wielewska, Determinanty rozwoju ekoinnowacji w przedsiębiorstwach agrobiznesu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 12 (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Piotr Gołasa, Turystyka filmowa jako element promocji regionu , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Gabriela Gierczyńska, Visual merchandising jako element promocji w branży odzieżowej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Piotr Gołasa, Postawy młodzieży akademickiej wobec odnawialnych źródeł energii , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Znaczenie odnawialnych źródeł energii w rozwoju regionu na przykładzie gminy Janów Podlaski , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Porównanie poziomu przedsiębiorczości w gminach miejskich, miejsko-wiejskich i wiejskich województwa mazowieckiego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.