Main Article Content
Article Details
Bernat S.: Film i turystyka filmowa a krajobraz. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Prace Komisji Krajobrazu Kulturowego 2016, nr 34.
Bieńkowska-Gołasa W.: Film tourism in the promotion of selected tourist destinations. Acta Sci. Pol. Oeconomia 2018, 17 (4). (Crossref)
Florek M.: Determinanty i możliwości promowania regionów. Ruch Prawniczy, Ekonomiczny i Socjologiczny 2001, Rok LXIII, z. 3.
Jaska E., Werenowska A.: Instrumentarium public relations stosowane w kreowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego. [W:] E. Jaska, T. Skoczek (red.): Społeczno-ekonomiczne wymiary współczesnej samorządności, Warszawa 2018.
Jaska E.: Znaczenie informacji w budowaniu konkurencyjności regionów. Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014, Tom XV, z. 8.
Kuciński K.: Podstawy teorii regionu ekonomicznego. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1990.
Oleksiuk A.: Marketing usług turystycznych. Difin, Warszawa 2009.
Raszkowski A.: Przesłanki promocji miast i regionów. Ekonomiczne Problemy Usług 2010, nr 56.
Stasiak A.: Turystyka literacka i filmowa. Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi, Łódź 2009.
Sznajder A.: Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę. Business Press. Warszawa 1993.
Tucki A.: Turystyka filmowa — wybrana problematyka badawcza. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Polska. Barometr Regionalny 2016, tom 14, nr 2.
Wiktor J.: Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
Żemła M., Zawadzki P.: Film-Induced Tourism: Basic Relations Between Films and Tourism from Tourism Destinations Perspective. Ekonomiczne Problemy Turystyki 2014, nr 4 (28).
Downloads
- Joanna Pietrzak-Zawadka, Jan Zawadka, Edukacyjne i rekreacyjne funkcje leśnych ogrodów botanicznych , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 13 (2020)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Gabriela Gierczyńska, Visual merchandising jako element promocji w branży odzieżowej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 17 (2022)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Piotr Gołasa, Postawy młodzieży akademickiej wobec odnawialnych źródeł energii , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 20 (2023)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Dominika Nasiadka, Kultura ludowa jako element promocji regionu kurpiowskiego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 13 (2020)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Znaczenie odnawialnych źródeł energii w rozwoju regionu na przykładzie gminy Janów Podlaski , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Wioletta Bieńkowska-Gołasa, Porównanie poziomu przedsiębiorczości w gminach miejskich, miejsko-wiejskich i wiejskich województwa mazowieckiego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.