Main Article Content
Article Details
Balińska A., Sieczko A., Zawadka J.: Turystyka. Wybrane zagadnienia. Difin, Warszawa 2014, s. 40.
Bergier J.: Turystyka transgraniczna w Polsce i jej uwarunkowania. [W:] J. Biliński, D. Sawaryn (red.): Turystyka czynnikiem integracji międzynarodowej. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Rzeszów 2003, s. 43–52.
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M.: Usługi specjalistyczne w turystyce biznesowej. Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2014.
Borodako K., Berbeka J., Rudnicki M.: Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań. Wydawnictwo Beck, Warszawa 2015.
Borodako K.: Wybrane rozwiązania technologii informacyjno-komunikacyjnych wykorzystywane w obsłudze turystyki biznesowej. Ekonomiczne Problemy Turystyki 2016, nr 1 (33). (Crossref)
Celuch K.: Definicje i interpretacje pojęć. [W:] Turystyka biznesowa. Produkt i promocja. Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Warszawa 2005.
Cieślikowski K.: Problemy rozwoju turystyki biznesowej poza dużymi miastami na przykładzie Wisły. [W:] M. Bajgier-Kowalska, I. Kapera (red.): Turystyka w wymiarze międzynarodowym, regionalnym i lokalnym. Oficyna Wydawnicza AFM, Kraków 2019.
Davidson R., Cope B.: Turystyka biznesowa: konferencje, podróże motywacyjne, wystawy, turystyka korporacyjna. Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa 2003.
Grala D.T.: Rozwój turystyki handlowej obywateli państw powstałych po rozpadzie ZSRR w Polsce w latach 90. XX w. Geneza, skala zjawiska i wpływ na przemiany rynkowe. [W:] E. Kościk (red.): Gospodarczy wymiar turystyki. Wydawnictwo GAJT, Wrocław 2011.
Hołderna-Mielcarek B., Majchrzak K.: Strategia rozwoju turystyki zakupowej na przykładzie miasta Poznania. [W:] J. Mikołajczyk (red.): Zarządzanie usługami w gospodarce rynkowej: handel, gastronomia, turystyka. WSHiU, Poznań 2007.
Iwan B. Potrzeby nabywcze na rynku biznesowych usług turystycznych. [W:] B. Dobiegała-Korona (red.): Zachowania konsumentów na rynku turystycznym. Wydawnictwo WSE Almamer, Warszawa 2010.
Kalinowska-Żeleźnik A., Sidorkiewicz M.: Popyt na produkty turystyki biznesowej w aglomeracji trójmiejskiej w roku 2010 w świetle badań Gdańsk Convention Bureau. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 2012, nr 699 (84), s. 665.
Liszewski S.: Treści, formy, przestrzenie i klasyfikacje turystyki (artykuł dyskusyjny). Warsztaty z Geografii Turyzmu 2013, t. 3 (23), s. 9–19. (Crossref)
Medlik S.: Leksykon podróży, turystyki, hotelarstwa. PWN, Warszawa 1995.
Meyer B.: Obsługa ruchu turystycznego, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
Niemczyk A.: Turystyka zakupowa – istota i uwarunkowania jej rozwoju. Handel Wewnętrzny 2015, nr 3 (356), s. 174–184.
Paliś B.: Miejsce turystyki zakupowej w strategiach miast w Polsce i na świecie. Marketing i Zarządzanie 2017, nr 1 (47), s. 39–49. (Crossref)
Paliś B.: Rynek przemysłu spotkań a ewolucja wizerunku miasta na przykładzie Krakowa. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy zarządzania, finansów i marketingu 2015, nr 867 (40), s. 56. (Crossref)
Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce. Raport 2019. Polska Organizacja Turystyczna, Warszawa 2020.
Rogers T.: Conferences and Conventions, Butterworth-Heinemann, Oxford 2008.
Sidorkiewicz M.: Turystyka biznesowa. Difin, Warszawa 2011.
Swarbrooke J., Horner S.: Business Travel and Tourism. Butterworth-Heinemann, Oxford 2001. (Crossref)
Wachowiak H. (red.): Tourism and borders: Contemporary issues, policies, and international research. Aldershop, Ashgate 2006.
Więckowski M.: Turystyka na obszarach przygranicznych Polski. IGiPZ PAN, Warszawa 2010.
Downloads
- Bartłomiej Trajer, Marzena Trajer, Koncepcja smart villages w rozwoju obszarów wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Jan Zawadka, Atrakcyjność turystyczna wybranych krajów basenu Morza Śródziemnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 5 (2016)
- Jan Zawadka, Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju działalności agroturystycznej , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 1 (2014)
- Jolanta Cichowska, Aleksandra Mreła, Jan Zawadka, Analysis of demand for qualified tourism organized by branches of the Polish Tourist and Sightseeing Society (using fuzzy relations) , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 21 (2024)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.