Main Article Content
Article Details
Analytics and statistics in tourist 2019, The Ministry of Economy, Trade and Agriculture of Ukraine, http://www.me.gov.ua/Documents/List?lang=uk-UA&id=be44a1a7-69b3-4a77-a86a-447499a bcdd6&tag=Analitika&isSpecial=true (access: 30.09. 2019).
Baller S., Dutta S., Lanvin B.: The Global Information Technology Report 2016, Innovating in the Digital Economy. World Economic Forum, Geneva 2016.
Baller S., Dutta S., Lanvin B.: The Global Information Technology Report 2016, Innovating in the Digital Economy 2016, http://www3.weforum.org/docs/GITR2016/WEF_GITR_Full_Report.pdf (access: 29.09. 2019).
Bilgihan A., Nejad M.. Innovation in hospitality and tourism industries, Journal of Hospitality and Tourism Technology 2015, vol. 6, no. 3, pр. 167–171. (Crossref)
Carlborg P., Kindström D., Kowalkowski C.: The evolution of service innovation research: a critical review and synthesis, The Service Industries Journal 2014, vol. 34, no. 5, pp. 373–398. (Crossref)
Castells M.: The Internet Galaxy: Reflections on the Internet, Business, and Society, Oxford University Press, New York, 2001.
Gremyr I., Witell L., Löfberg N., Edvardsson B., Fundin A.: Understanding new service development and service innovation through innovation modes, Journal of Business & Industrial Marketing 2014, vol. 29, no. 2, pp. 123–131. (Crossref)
Huang Z., Benyoucef M.: From e-commerce to social commerce: a close look at design features, Electronic Commerce Research and Applications 2013, vol. 12, no. 4, pp. 246–259. (Crossref)
Internet audience research 2019. Internet Association of Ukraine, https://inau.ua/proekty/doslidzhennya-internet-audytoriyi (access: 29.09. 2019).
Nikulin D.Yu., Krasnov S.V.: Intelligent technology in tourism, Bulletin of the Volga University named after V.N. Tatishchev 2017, vol. 4, no. 22, р. 45–50.
Sustainable Development of Tourism Conceptual Definition UNWTO 2019, http://unwto.org (access: 29.09. 2019).
Wang Q., Voss C., Zhao X., Wang Z.: Modes of service innovation: a typology, Industrial Management & Data Systems 2015, vol. 115, no. 7, pp. 1358–1382. (Crossref)
Zhuraeva K.A.: Innovative technologies in tourism, Geography and Tourism 2011, vol. 14, pр. 224–230.
Downloads
- Arkadiusz Niedziółka, Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju usług turystycznych na obszarach wiejskich w wybranych gminach powiatu krakowskiego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 11 (2019)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Andrii Doronin, Olena Polishchuk, Vitalii Rybchak, Potential of renewable sources in Ukraine , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Nataliia Blenda, Yuliia Nesterchuk, Vitalii Rybchak, Indicators of the level of food security in Ukraine , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Tetiana Zosymenko, Vitalii Rybchak, Opportunities to increase Ukrainian export competitiveness in the European Union market , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Serhiy Sokolyuk, Olena Zharun, Vitalii Rybchak , Problems of attracting investment to Ukraine , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Natalia Liba, Tetiana Chernychko, Vitalii Rybchak, Professional competence of future economists in the region , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 12 (2019)
- Andrii DORONIN, Olena Polishchuk, Vitalii Rybchak, Ecological-economical aspects of the use of nutritious residues of agricultural crops in various business entities , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Olena Sakovska, Vitalii Rybchak, Methodological aspects of the formation of competitive advantages of a regional tourist product , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Olena Nepochatenko, Petro Bechko, Petro Borovyk, Vitalii Rybchak, Perspektywy wykorzystania mikropożyczek w finansowaniu działalności podmiotów sektora rolnego , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
- Diana Naherniuk, Vitalii Rybchak, Tourism industry as an instrument of economic development of Ukraine , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 8 (2017)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.