Main Article Content
Article Details
Agencja Rynku Rolnego: Promocja żywności, sierpień 2014.
Czubak A.: Promocja żywności w Polsce. Biuletyn Informacyjny, Agencja Rynku Rolnego, nr 4, 2009.
Kita M.: Promocja europejskiego mięsa i jego przetworów. Biuletyn informacyjny MriRW, nr 1, 2015, s. 39.
Kondraciuk P., Kubicza M.: Promocja żywności w krajach UE. Biuletyn Informacyjny, Agencja Rynku Rolnego, nr 9, 2008.
Kossakowska J.: Działania Agencji Rynku Rolnego na rynku drobiu. Analizy Rynkowe, Rynek drobiu i jaj, stan i perspektywy, IERiGŻ-PIB, ARR, MRiRW, wrzesień 2014, nr 46.
Kossakowska J.: Działania Agencji Rynku rolnego na rynku mięsa. Analizy Rynkowe, Rynek mięsa, stan i perspektywy, IERiGŻ-PIB, ARR, MRiRW, maj 2010, nr 38.
Kossakowska J.: Działania Agencji Rynku rolnego na rynku mięsa. Analizy Rynkowe, Rynek mięsa, stan i perspektywy, IERiGŻ-PIB, ARR, MRiRW, maj 2012, nr 42.
Kossakowska J.: Działania Agencji Rynku rolnego na rynku mięsa. Analizy Rynkowe, Rynek mięsa, stan i perspektywy, IERiGŻ-PIB, ARR, MRiRW, październik 2014, nr 45.
Kossakowska J: Działania Agencji Rynku rolnego na rynku drobiu i jaj. Analizy Rynkowe, Rynek mięsa, stan i perspektywy, IERiGŻ-PIB, ARR, MRiRW, maj 2013, nr 43.
Kossakowska J: Działania Agencji Rynku Rolnego na rynku mięsa. Analizy Rynkowe, Rynek mięsa, stan i perspektywy, IERiGŻ-PIB, ARR, MRiRW, czerwiec 2014, nr 46.
Promocja żywności, www.arr.gov.pl [07.03.2015].
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1144/2014 z dnia 22 października 2014 roku w sprawie działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących produktów rolnych wdrażanych na rynku wewnętrznym i w państwach trzecich oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 3/2008.
Sprawozdanie z działalności Agencji Rynku Rolnego w 2013 roku.
Warunki uczestnictwa w mechanizmie WPR „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”, www.arr.gov.pl.
Werenowska A.: Komunikowanie marketingowe w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa, [w:] Doradztwo i komunikowanie w działalności przedsiębiorczej, Z.J. Przychodzeń, I. Sikorska-Wolak (red.), Wyd. SGGW, Warszawa 2002.
Zambrzycki P.: Promocja żywności – nowe obszary działań. Biuletyn Informacyjny, Agencja Rynku Rolnego, 2008, nr 9.
Downloads
- Anna Sammel, Gospodarstwa agroturystyczne jako punkty informacji turystycznej na obszarach wiejskich w Polsce , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 2 (2014)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Bartłomiej Trajer, Marzena Trajer, Koncepcja smart villages w rozwoju obszarów wiejskich , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 15 (2021)
- Bartłomiej Trajer, Marzena Trajer, Innowacyjność wobec wyzwań współczesności , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 14 (2020)
- Marzena Trajer, Krystyna Krzyżanowska, Rolnictwo ekologiczne w Polsce i perspektywy jego rozwoju w kontekście PROW 2014–2020 , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 8 (2017)
- Bartłomiej Trajer, Marzena Trajer, Wspieranie innowacji w sektorze rolnym , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 10 (2018)
- Marzena Trajer, Maja Trajer, Grupy producentów rolnych jako forma przedsiębiorczości zespołowej rolników , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 4 (2015)
- Marzena Trajer, Wymiana handlowa towarami rolno-spożywczymi Polski z Litwą , Turystyka i Rozwój Regionalny: Nr 6 (2016)
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Użycie niekomercyjne 4.0 Międzynarodowe.